Recenze (749)
Osmdesát dopisů (2010)
problém - to, co film symbolizuje a reprezentuje (skutečně nezávislý český film) je sympatičtější, než omšelý, televizně pojatý obsah.. ale ztrnulost minulého režimu a některé momenty jsou super
Odnikud někam (2010)
nuda jak sviň! nádhera
Ted a spol. (2009) (seriál)
no, tohle asi může plně docenit jen člověk pracující ve větší firmě... ono to totiž je totálně přesný
Sucker Punch (2011)
mně to prostě čistě z naratologickýho hlediska přijde tak nekonvenční, že pod 70 % jít nemůžu.. je to vlastně jako muzikál nebo feature porno, v nichž dějovou linii natahují nedějové scény, ale to, jak v sucker punchi tyto scény souvisejí/nesouvisejí s hlavní linií mě neustále zaráželo, možná i udivovalo.. a ten prolog byl natočenej naprosto úžasně! jasně, nějaký kecičky a bláboleníčko si snyder moh nechat od cesty a že by mi to rvalo koule jako watchmeni, to teda taky dvakrát ne.. přesto snydera rozhodně neodepisuju, sucker punch je celkem solidní kapitolou v jeho postmoderním vývoji (rozhodně výraznější než sovy), další film (jestli mu na to ještě někdo dá prachy... a tipuju, že by to moh být muzikál) mi dá za pravdu..
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
slabší než české věci... je to rozpadlejší a upovídanější.. ale někdy je to stejně skvělé a takřka mistrovské jako ony
Norské dřevo (2010)
subjektivně tak stohodinové spojení Deep Throat (zápletka) a Beverly Hills (dialogy, psotavy...)... jedna hvězdička za to, že jsem obojí měl v některých částech svého života celkem rád...
Opravdová kuráž (2010)
vizuálně strašně podmanivé, žánrově totální, bridges i další herci úžasní, nápady brilantní... a přesto se mi Tahle země není pro starý zdála asi milionkrát westernovější než tohle... 85 %
Biutiful (2010)
tři za film, který je opravdu zklamáním a velkým propadem oproti předchozím iňárrituovým dílům... a čtvrtá za bardema, který je neuvěřitelný
127 hodin (2010)
kdo by to byl v polovině devadesátek řek, že se z Boyla stane tvůrce emocionálně bezkonkurenčně nejsilnějších amerických filmů vůbec?!
Gulliverovy cesty (2010)
zas takovej průser to nejni, klasická podprůměrná slátanina s celkem psychedelickými momenty.. ale je fakt, že black a hlavně Segel jsou úplně utopený, a českej dabing je odfláknutej až moc - přeci jen ty akcenty můžou v origoši fungovat pěkně.. 45 %