Recenze (75)
Skrytá království (2014) (seriál)
WOW, naprosto bezkonkureční úžasné záběry, never seen before!! Dva dny jsem myslel na to, abych zde vzdal hold tomuto snímku. Musíte vidět, zbytečné popisovat. Nechápu, jak to natočili, ani o to neusiluju, výborné.
Bounty (1984)
Nelze jinak než 4 hvězdy při koketaci s pátou! Výborný film, úžasná dobová atmosféra, skvělé herecké výkony a výborně dobrodružný syrový příběh.
Zákon přitažlivosti (2004)
Dávám tady osamocenou čtverku. Film mě bavil od začátku do konce, velký podíl na tom má skvělý herecký výkon Julliane Moore, byla zde opravdu půvabná. Neuvěřitelně kvalitní herecký výkon výrazem tváře, kdo si všímá detailů, musí opravdu smeknout. Postava Raffertyho byla taky ok, fajn chlapík.
Velký draft (2014)
Bohužel, film se dá rozdělit na dva filmy. První půlka u které jsem se neskutečně nudil a říkal jsem si, co to jako má být? Bez pointy, příběhu, akce, jen bezduchá nuda za jednu hvězdu, od které jsem odbíhal a málem přepnul. Pak se něco zlomilo a najednou se začaly dít věci, akce, příběh, myšlenky a bavilo mě to. Pokud tento film načnete, určitě ho už dokoukejte.
Vybíjená (2015)
Pardooon, ale že to má být komedie, jsem se dozvěděl až když jsem po filmu klikl na info o filmu. Celkem nudný pochmurný výpravný film. Takto přátelé komedianti už ne-e!
Hledači pokladů na aukcích (2010) (pořad)
První díl, který jsem viděl, mě nenadchnul. Potom ale jakoby naschvál jsem často sedal k tv ve chvíli, kdy pouštěli tento pořad a postupně si mě získal. Kluci jsou sympatiční, jde jim to od ruky i odpusy. Mám rád staré věci, protože jsou z pravidla kvalitnější, než většina dnešních rychloobrátkových šuntů. Toto by mě taky bavilo :D! Hodnocení Odpad se tady opravdu nehodí. Myslím, že to nemůže nikoho urazit ani popudit. Mrzí mě jen, že jednou nešikovně otevírali trezor a spálili pistol.
Posedlost divočinou (2012) (seriál)
První díl velmi vydařený. Je fajn vidět člověka odtrženého od přírody, jak zjihne v přímém kontaktu s přírodou. Návrat ke kořenům :)
Žralokonádo (2013) (TV film)
Při přepínání programů jsem nedomáčkl na ovladači druhou číslici a na 5 vteřin mi tam skočil do záběru žralok visící v tornádu na vrtulníku ve slušné výšce. Zaslouženě si film vysloužil okamžité domáčknutí správných číslic na dálkovém ovladači a poctivých 0 hvězd.
Žena v černém (2012)
Chmurný večer, zhasnuté, ve tmě jen plápolající, praskající oheň v krbu. Pořádně mi několikrát mrazilo. V břečce dnešních sekyrkových hororů vřele doporučuju.
Odpočívadlo 2: Neohlížej se (2008)
Né nic jako - skoro nula. Byla jen pěkná mrazivá atmosféra do prvního provrtaného kolena, pak už z toho byl jen hnůj. Fuj tajkxl. Nebrat.