Recenze (1 275)
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
dodnes mám z některých dílů respekt. a pořád myslím na to že se údajně staly
Modrá laguna (1980)
Bear Grylls by se asi divil
The Making of 'The Lord of the Rings' (2002)
Nejsem si jistá, zda je tímto video filmem míměno 16hodin dokumentů. Ale pokud ano, pak hodnotím bezpodmínečně 5*.
Partička (2011) (pořad)
Absolutně mi to nepřide vtipné. sem tam se místností rozlehne falešný smích Genzera a u některých herců se ukazuje, že neumí hrát a už vůbec ne improvizovat
Noci s nepřítelem (1991)
Nevím proč, ale nejvíc na mě zapůsobily dvě scény. To jak odjíždí autobusem a je vidět americká krajina a poté koupě nového domu a jeho úprava. Díky tomhule filmu mi vždy při slovech bydlení v americe vyvstane na mysli ulice se stromy a hezkými domky, které mají na verandě houpačku
Černokněžník (1997) (TV film)
pohádka se nápadně podobá Čerodějovu učni a na závěr jsem čekala sňatkové dvojice naopak
Xena (1995) (seriál)
Musím dát čtyři hvězdy, proto že jsem milovala Arese, vyráběla meče, chtěla být Gabrielou a doted obdivuji nádhernou scenérii jednoho dílu
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Dávám čtyři hvězdičky, protože si myslím, že je to mnohem lepší díl než ten poslední a protože konečně odstranili to unylé duo Elisabeth/Will. Záměrně jsem nešla na 3D a myslím, že jsem se o nic neochudila. K dobrému hodnocení přispívají ještě dvě věci: Johny na palmě a opravdu překvapivý konec. Musím říct, že snad poprvé v životě mě film překvapil a nekončil předvídatelným klišé. (ti co to viděli asi ví, že mluvím o rozhodnutí španělského krále).
Dobrý synek (1993)
Viděla jsem jednou a už nikdy nechci víc. Týrání zvířat? Za to zabíjím
Sever a Jih - 1. kniha (1985) (série)
Kvalita nepopiratelná, ovšem u každého dílu si musím opakovat, jak dříve byli lidí primitivní. Příšerná doba a ještě příšernější myšlení. Mít tak jeden bazukoijd a rostřílet jim prdele. My víme o kom mluvím...