Recenze (615)
Farma (2011) (pořad)
Survivor po slovensku ? Asi. 5%
Mistři demolice (2004) (pořad)
No, občas se na to podívat dá, ale jinak mi příjde nápad a celá realizace trochu stupidní. Při sledování, ale celkově na tu hodinku zabaví.
SpongeBob v kalhotách: Film (2004)
Jak někdo dokáže nemilovat tuhle žlutou, ujetou houbu, která nosí krabicové kalhoty ? A samozřejmě i Patricka, Squidwarda a další šílené postavičky, které mají podle všeho sledovat děti. O něco ujetější než seriál, ale i přesto o něco chabější, co se příběhu týče. Popravdě čekal jsem něco víc. Jinak jsem se docela solidně bavil a to i přes české znění. Velká škoda, že těch filmů není více. 77%
Lovci draků (2008)
Krátká zívačka s docela povedenou animací a jednoduchým příběhem. Bylo jasně poznat, že film je určený hlavně pro ty nejmenší. Ale v celku to zase tak špatné nebylo, ikdyž znovu už asi vidět Dragon Hunters chtít nebudu. 52%
One Man Show (2008) (pořad)
Kazma je sice nehorázný blbec, který se díky své blbosti dokáže uživit, ale i přesto dokáže vážně zabavit. Pokud zrovna neolizuje, nebo neochmatává své hosty. Kvalita není sice skoro žádná, ale když není do čeho píchnout, i Kazma se hodí.
Videodrom (1983)
VIDEODROMe částečně připomíná Noční můru z Elm Street, ale i přesto po zhlédnutí působí jako skvělý horor, který si rád pustím znovu. Filmové triky na tu dobu taky hezké a na hodnocení jen přidávají. Moc se mi to líbilo. Long Live the New Flesh! 71%
Rango (2011)
Sice zajímavý, ale i přes to, né úplně geniální animák. Už od promo obrázků a plakátů jsem si nic od Ranga nesliboval, ale nakonec jsme byl ještě milerád překvapený. Nejde totiž o pitomou zápletku, která by měla zabavit a hlavně rozesmát malé děti, ale docela měl film hlavu a patu, takže by určitě zaujmul i ty starší. Malý mínus má u mě animace, která připomíná spíše film loutkový. No a proč 3 hvězdy ? Protože takových filmů je nezpočetně mnoho a tenhle si mě jednoduše úplně nevzal. 67%
Out with Dad (2010) (seriál)
Zatím zhruba průměr. Ono být to seriál, který běží normálně v televizi hodnocení by se určitě snížilo. Uvidíme co přinesou další díly. 62%
Sexy párty (2002)
Ze začátku Van Wilder působil jako břečka plná nevtipu. Nakonec se však trochu vtipu a kvality vytěžilo, ale i přesto dávám 2 hvězdy. 42%
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Zajímavá pohádka, která hrává na Nova Cinema. Viděl jsem už dříve i na Nově, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost, až do teď. Šílené postavičky, šílené příběhy, které baví dokonce i mě. Trošku ubíjí dabing, ale asi se dalo čekat, že děti si na kvalitu dabingu stěžovat nebudou. :) 82%