Recenze (89)
Robin Hood (1991)
Pičovina
Sacro GRA (2013)
Mam rad filmy o obycajnych malych ludoch a ich kazdodennych banalitach. A tento film je presne o nás
Vojtěch (2015)
Piata hviezda za slize.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Velmi putavy film. Vhodny aj pre deti. Moj 10r synovec pozeral s otvorenymi ustami cely cas v kine.
Pouť (2010)
Film o ludskosti, prirodzenosti, uprimnosti a priatelstve.
Přiznání (2001)
Velmi podceneny film. OK je to total nizkonakladove ale dej ma uroven, napatie aj vtip, pekne vykreslene postavy. Proste vsetko co ma mat plus bombasticke vyvrcholenie.
Osvícení (1980)
Jack Nicholson at his best.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Tento film som videl asi pred 10-11 rokmi prvykrat a na triezvo! Nie je to iba o huleni ale samozrejme je pre pochopenie celeho filmu nutne poznat ten specificky intenzivny pocit, ktory sprevadza hlavnych hrdinov od zaciatku - zeleny hlad. Bez toho je to priemerna sympaticka komedia, ktora obcas slapne vedla ale inak pobavi. Hlavne postavy su sympaticke a inteligentne, mlade, bezstarostne a tak sa obcas poriadne vyhulia, ved preco nie. Tazka pohoda. Jeden z mojich top filmov aj po takom dlhom case.
Kokuhaku (2010)
Totálna picovina!!! Nepozerat! Po pol hodine kvakania o nicom som to vypol. Ucitelka len trepe a trepe pred studentami ktori ju majú na haku a nic sa nedeje. Nechapem co za saboterov tu natukalo 83%
Neznámý od jezera (2013)
Buzerantovina o tom ako si fajcia vtaky a mrdaju rite. Gay porno s krimi zapletkou