Recenze (809)
These Final Hours (2013)
Atmosferické, nápadité, šialené.
Wonder Woman 1984 (2020)
Najhorší DC. Naivné, trápne, dementné dialógy, nezmyselné scény, dementný scenár a mega nuda.
Rose Island (2020)
Naivita, alebo nekonečný optimizmus? V prípade úspechu sa už o naivite nehovorí. Tak si nenechajte niečím vopred určeným pokaziť svoje sny. Veľmi optimisticky a pozitívne ladený snímok. 80%
Que Dios nos perdone (2016)
Dokonalé atmosférické krimi.
Casino.sk (2019)
Premárnený potenciál. Skvelá kamera, väčšinou kvalitné herecké výkony, scény, zápletka, ale žiaľ príbeh bez rozuzlenia. A casino vnímam v tomto filme ako už úplnú zbytočnosť. Nedávalo to zmysel, nesúviselo s dejom. Obrovská škoda. Mohlo totiž ísť o jeden z top slovenských filmov za posledné roky.
Divize (2020)
Brutálna Brazília, brutálna atmosféra, špina, vraždy a korupcia. Tak toto som nečakal, teda nie, že by toto nebolo v Brazílii, ale nečakal som taký hnusne kvalitný film. Určite si zaslúži lepšie hodnotenie ako 59%
Bestie (2020)
38%? Ste sa pojašili? Klišoidný príbeh, ale seriozne prevedenie, žiadny nesmrteľný Žan Klod Fan Krám. Seriózne atmosferické a akčné. 70%
Smrtící posedlost (2019)
Obstojné herecké výkoný, komická atmosféra. Bavilo ma to, zabávalo aby som bol presnejší. Celkom fajn víkendová návšteva rodičov. 45 %
Enragés (2015)
Akčná, atmosférická bomba. Veľmi kvalitné scény, napätie, herecké obsadenie. Príbeh plný zvratov a hlavne záver je skutočne delikátny. 75%
Dívka v mlze (2017)
Nulové napätie, bezzubé vyšetrovanie a na koniec pár zvratov, ktoré mali zrejme vytiahnuť celý príbeh niekam do výšin.. Žiaľ nekonalo sa, chýbali súvislosti. 45%