Recenze (309)
Dokud nás svatba nerozdělí (2017)
Film som do užil ušami, obrazom aj srdcom. Bol v tom život a dobry inteligent humor. Proste Francúzi
Insidious: Poslední klíč (2018)
Nuda, zaspal som
Dokonalá loupež (2018)
Nebudem to kritizovať, malo to gule, herci charizmu, pribeh jednoducho pripominajuci lepší The Town a horši Triple 9. No a zaver predvidatelny. Z poslednych akcnych bank robbery filmov sa to velmi dobre pozeralo a chvalim aj dramaticko akcnu hudbu. Gerard a Pablo su proste odpadlici a vedia zahrat frajerikov. Davam 4* v pohode.
Nepřátelé (2017)
Sklamanie. Aká pekná príroda, taka veľká nuda. Natiahnuté a dejovo chudobné. Velka humanna myšlienka, no zle dotiahnuta. Koniec pripomína wind river. Ani Chris ani Rosa ani Indian z mohycano nepomohol. Škoda, že som si pokazil evening.
Sidney Hall (2017)
Napriek pomalšiemu rozbehu sa film neuveriteľne inteligentne a originálne vyfarbuje. Záver graduje podobne ako vo filme I origins. Dobre výkony a úžasný scenár. Zimomriavky na konci
Ten den přijde (2016)
The evil that men do.... Kruté ako smrť
Semestr (2016) (seriál)
Originálne, pravdivé a moderné
Legenda o Kolovratovi (2017)
Príjemná výprava a efekty. Rusi sa pochlapili a môžeme tento počin kľudne nazvať ruské 300
Nejtemnější hodina (2017)
Nebolo to zle. Ale celé o retorickej schopnosti Winstona. Chcelo by to viac napätia a gradacie. Páčila sa mi zapisovateľka, nič nepovedala a hrala najlepšie 3.5*
Thelma (2017)
Zaspal som, keď jej išla do gatiek