Recenze (330)
Eroica (1957)
de(re)konstrukce hrdinství, velmi povedené
Muž v bílém obleku (1951)
čapkovské téma v lehce potrhlé a zároveň sociální satiře? tak to můžu
Marco Polo (2014) (seriál)
kromě občasných scénických záběrů, nemá seriál co nabídnout. postavy jsou nezajímavé, děj plochý, dialogy klišovité.
Mighty Boosh (2004) (seriál)
Až pythonovská ujetost a vynalézavost nemůže zastřít fakt, že je to celé zoufale nevtipné. Velká škoda, potenciál jsem cítil veliký.
Osm hrozných (2015)
být o hodinu kratší, byla by to solidní detektivní gangsterka
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
řemeslně dokonalé, plné nádherných exteriérů a dramatické práce kamery, bohužel obsah je mnohokrát zpracované téma pomsty jako smyslu života. hodnotím trochu zaujatě jen jako průměr, protože vím, že Iñárritu umí daleko líp.
Griffinovi (1999) (seriál)
tu a tam povedený fórek, jinak jde o trapnou kopii simpsonových bez smysluplné zápletky zato se spoustou děsně otravných písniček
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Staré dobré Star Wars, kterým, pokud přistoupíte na jejich kýčovitou hru, není co vytknout. Jsou akční, megalomanské, romantické a kouzelné. Jsou stejné, jako byly kdysi, jenže mně už není 12.
Strom života (2011)
Malick jako vždy uchvacuje, dojímá a hlavně nechává zamyslet. Zde k tomu slouží i dlouhé poetické scény, bez kterých by divák jinak nemohl nechat pracovat mozkové závity. Famózní.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
řemeslně je mad max vynikající, jako celek ale jde pořád jen o hollywoodskou akční slátaninu plnou klišé a předvídatelných dějových "zvratů"