Recenze (330)
Nejkrásnější manželka (1970)
strhující, živelné, poučné
Čas růží (1969)
originální nápad režisér pohřbil hluchými scénami a absencí konfliktu, film navíc působí velice přestárle
Kmeny (2015) (seriál)
ojedinělý dokumentární cyklus s velkým potenciálem, který sráží především značně kolísavá kvalita jednotlivých dílů. možná měli nechat točit jen schopné režiséry. některé díly se snaží pouze neinvazivně ukázat obrázky ze života jednotlivých subkultur a funguje to (pro mě zejména hooligans), jiné jdou tradičnější cestou a také to funguje (cosplay, rainbow), jiné díly jsou jednoduše nudné k uzoufání (graffiti), nebo nedokážou říct vůbec nic o dané subkultuře (metal, tattoo). z tématu se určitě dalo vyždímat víc. i tak je to jediný pořad za poslední rok co mě v televizi zaujal.
Zbytečná krutost (1984)
simply full of blood and bloody complicated
Mafiáni (1990)
mohlo to být trochu kratší
The Zero Theorem (2013)
něco mezi brazil a dr. parnassem, vizuálně klasicky gilliamovské a zaobírající se těmi nejzákladnějšími filozofickými otázkami. terry mě snad nikdy nezklamal
Paddington (2014)
několik vydařených fórků a kopec stokrát viděného klišé, které ovšem neurazí
Neskutečné historky (1976) (seriál)
srovnávat ripping yarns s genialitou montyho pythona nelze, přesto jsem se dobře bavil
Ze záhrobí (1986)
lovecraftovská klasika, byť ze sorty slabších a méně slavných, gumové orgie jsou opět na jedničku, film sráží hlavně nevyvážené tempo, kdy jsem měl v půlce pocit katarze, ale potom jsem ještě musel čekat na rozuzlení dalších půl hodinu
Atlas mraků (2012)
navzdory rušivým cizím přízvukům, které občas museli někteří herci předvádět (především tom hanks a jeho pokus o cockney byl děsivý) mě cloud atlas nakonec pohladil naduši