Recenze (330)
Američtí bohové (2017) (seriál)
určitou produkční kvalitu to má, stejně tak i dobré herce a obrazovou hravost, nepodařilo se bohužel přenést brilantnost předlohy na plátno. působí to nesourodě a těžkopádně, zejména kvůli úporné snaze seriál co nejvíc natáhnout, čekal jsem, že finále první série se dostane dál než do 1/6 knihy.
Prorok (2014)
ani se mi to nechce říkat, ale je to prostě moc kazatelské, ach jo
Stranger Things (2016) (seriál)
řemeslně na výbornou, ale je to tak předvídatelné a klišovité
Mys hrůzy (1991)
vynikající De Niro, jen mě mátlo, že rodina nebyla v programu na relokaci svědků. wtf?
Nesnesitelná krutost (2003)
na coeny čajíček, jinak dobrý
Potíže s Arizonou (1987)
první film, ve kterém jsem viděl nicolase cage hrát, to mluví za vše
Mikrob a Gasoil (2015)
Micheli proč? nápad dobrý, ale proč to musela být tak hrozná NUDA!
High Rise (2015)
skvělý námět, bohužel zpracování slabota
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
klasický tim burton, drobně děsivý, hravý, pohádkový, celkový dojem kazí jen několik děr ve scénáři a hollywoodské akční souboje k závěru, jinak paráda
Monstrum (2008)
příběh a téma průměr, zpracování na jedničku, celkově solidní počin