Recenze (190)
Unesená (2012)
Podle mýho strašně podhodnocený film.. Pokud máte rádi akční filmy o vloupačkách s happyendem. Je to taková tutovka na pozdní páteční podvečer.. Bavil jsem se.
Ztracený svět: Jurský park (1997)
Na pokračování jsem se moc těšil. Trikově je to na podobné úrovni jako jednička, kdežto ze stránky scénáře, už to tak žhavé nebude. Spielberga zbožňuju od mala a jeho filmy jsou vždycky originální a mají něco do sebe, ale co ten konec? To mě celkem zamrzelo. Jinak přesto dávám 4* ,protože takový žánr filmu nikdo nepřekonal, jak nápadem, tak trikově ve své době a přeci si to zaslouží..
Love Story (1970)
"Láska nemusí prosit za odpuštění.."
To (1990) (TV film)
Pro mně , (když jsem byl ještě kluk) s Dětskou Hrou , asi největší fobie. Nikdy nezapomenu na ten den ,kdy si matka a starší sestra pustili o jednom deštivém a temném odpoledni kazetu z půjčovny. A že prý se můžu dívat s nimi. Filmy jsem miloval, co o to.. ale když je vám 9let a zapnou vám snímek o démonickém klaunovi , co vylejzá z kanálu a trhá malé děti na kusy, tak vás to provází pokaždé, když si na "TO" jen vzpomenete.. Díky mami za tuhle dětskou hrůzu!
Začátky (2010)
Moc hezký a přijemný film. Herci hrají skvěle, ale nejvíce mě tu nadchla Mélanie Laurent, protože při tomhle filmu, jsem měl pocit že se do ní zamilovávám i já.. (velice charismatická, klidná, milá, usměvavá) Její výkon je rozhodně za 5* ale filmu bych dal 4* takže hodnotím mezi 4/5*.
Vstupte (1975)
Výborná komedie.. Dva starý dědci co se nemájí v lásce, ale musejí spolu naposled vystupovat - Walter Matthau jede jednu hlášku za druhou jako protivnej dědek na zabití.. "Pořád do mě šťouchá prstem, až jsem ztoho měl důlek , moje žena si celej život myslela že je to tetování. Jednou jsem si dal pod košily kus plechu, on do mě píchnul a prst měl měsíc v dlaze"
Odnikud někam (2010)
Tento film neni nudný, má něco do sebe.. Samozřejmě to neni žádný americký trhák ,ale je to citově založený snímek. Zase pohled z jiné perspektivy a jiného života než obvykle, (o herci co ho v životě nic nenaplňuje ,jako spát s kde jakou modelkou a podepisovat se fanouškům) a také zjišťuje, že měl raději trávit víc čas se svou dcerou která ho miluje. Pro mě né moc znamý Stephen Dorff , tak Elle Fanning hrají na výtečnou.. Někdo zmiňoval, že scény jsou časově nudné a zbytečně zdlouhavé.. Mě naopak přijdou skvělé, protože se člověk vžije do situace.. 4/5
Legenda o "1900" (1998)
Kouzelnej příběh s dokonalou hudbou, co jen tak ve filmu neuslyšíte. Nechápu že jsem ten film mohl přehlížet takovou dobu. Ohodnotil jsem ho za 5* už za polovinou.. Víc takových filmů..
Sucker Punch (2011)
Co je tohle za zkomoleninu? Nepochopim asi.. držel jsem se do poloviny ,toho rádoby filmu , pak jsem to musel vypnout. Je to jako kdybych šel na striptýz a dal si LSD.. Dokoukal jsem dost ubohejch filmů ale tohle bylo něco hroznýho..
Hlavně nezávazně (2011)
no tedy, v kině jsem se skvěle bavil, film je sice předvídatelnej ale musim říct že po dlouhý době komedie u který jsem se vážně smál a nemusel předstírat že stojí za to.. Děj celkem odsejpá, Ashtona si neumim představit v jiným filmu než komedii a Natalie tohle celkem sedlo..