Recenze (127)
Život (2017)
Já mám rád tolik ty hvězdičky:-) jsem rád za délku filmu, jsem rád za netradiční konec a jsem rád, že jsem byl přikovaný k sedačce po celou dobu filmu, ikdyž ne pořád s příjemnými pocity.
Logan: Wolverine (2017)
to že to je depresivní a temné by mi nikdy nevadilo, ale co mi vadí, že ten film snad je delší než cesta do Brna, příběh? kde? a nenápadné nakousnuté děje, na které lze navázat, kdyby se náhodou na filmu vydělal vejvar.
John Wick 2 (2017)
Nelíbil se mi hlavní důvod pokračování ve stylu dluhu, ale každopádně už nemohli zabít druhého psa. Těším se, až někdo spočítá to zázračné číslo počtu zraněných a mrtvých.
Nerve: Hra o život (2016)
Náběh, akce, vše, ale ten konec ten konec
Assassin’s Creed (2016)
Bylo to jednoduché a pěkné a to jsem ten večer zrovinka potřeboval, ani mě neboleli chyby ve filmu.
Warcraft: První střet (2016)
5. hvězda z herní nostalgie a léta čekání, nemám rád moderní nastavování filmů, kdyby byl o 30min kratší, vůbec bych se nezlobil..
Muž na laně (2015)
pekne natocene, ale ke konci filmu doslo k uvedomneni kole podstaty filmu a to je historie a nostalgie ze spadlych panelaku v americe... slabe tri
Čtyři lvi (2010)
Pecka
96 hodin: Zúčtování (2014)
Opravdu děs běs a ta kamera luxus a já v...l na to šel dokonce do kina:/ neuvěřitelně nudný "příběh" průběh filmu.
John Wick (2014)
Primocara akce idealni na odpocinek, uz jenom spocitat ty mrtvy