Recenze (127)
Zátah 2 (2014)
drsná vylidňovačka, snad posunutá dále než jednička. Potřebuji ještě jedno shlédnutí:-) 3-4.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Velice pěkné uklidnění-vylidnění v podání dívčího agenta 0000000, které nenudí ba naopak, mrzí mě pouze americký klišé konec. Prostředí Berlína je super a co stodvacítek, trábošů a žigulů si v tomto filmu zahrálo.
Zlato (2016)
Nenudil jsem se a posledních 15min. jsem si říkal ať už je konec a otevření dopisu je pro mě příjemné překvapení za to půl hvězdy na víc...
Thor: Ragnarok (2017)
Asi už únava z Marvelu, sice vtipné, pěkné, nenudné, ale ničím mě to nepřekvapilo, možná i horší náladou v kině, asi se to chce podívat ještě jednou v klídku doma na Bluepaprskáči
Chlapi nepláčou (2017)
Ona rada před jízdou do Dalmácie, nebavte se o politice a o sousedech není zas tak špatná. Stále živé téma, bohužel.
Sněhulák (2017)
Knihu jsem nečetl a pro shlédnutí tohoto snímku evidentně jedině dobře. Slušná "detektivka" nenudil jsem se.
The Guest (2014)
Je to sympaťák:-) Opravdu jak Gosling:-)
Annabelle (2014)
překonat horor s panenkou anebo s klaunem je pro mě hodně těžké:-) už se těším na TO. Že to má tak nízké hodnocení, není mi úplně jasné, myslím si že film má "dobrou" atmosféru.
Temná věž (2017)
Nejsem zklamán z filmu, jsem zklamán v provedení do jednoho celovečeráku. Škoda potenciáli "celoživotního" díla Štefana Kinga, z kterého se dala vymáčknout krásná vicedílná série, snad bych i unesl předzvěsti typu, úvodní celovečerák a poté seriál, takových možností a vybrali si bohužel pouze tu nejkratší možnou variantu v podobě 95 minut. Ale filmek mi sedl nenudil se a hlavně jak píší ostatní, nikdo film zbytečně nenatahoval na klasických 120+++min. 70%
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Přimočaré, bez překvapení a dlouhé defacto delší než dlouhé a "vtipný" Jack už je vyčerpaný zhruba tak od druhého dílu...50%