Recenze (192)
Kate a Leopold (2001)
Mírně nadprůměrná romantická komedie s příjemnou ústřední dvojicí.Setkání galantního muže ze starých dobrých časů s hektickou moderní ženou,která už nemá sílu ani čas,hledat nový vztah.On jí ukáže,že všechno může být jinak a že pravý muž se občas objeví.
Seabiscuit (2003)
Film odehrávající se v atraktivním prostředí dostihových koní.Milovníky koní jistě potěší.Mě se moc nelíbíly scény které přibližovaly dobu hospodářské krize,narušovaly tempo a plynulost filmu.Asi by bylo šťastnější je přímo zabudovat do příběhu.To je ale jediný nedostatek.
Ztracen v oblacích (2006)
Je mi moc líto že tento pravdivý příběh nebyl ztvárněn o trochu lépe.Když to filmu odpustíte jistě vám i něco přinese.Je to zase lepší než když je dokonalý,ale bez myšlenky.Tady byla krásná,o ženě která věřila,že její manžel žije.Silná osobnost a láska ji přivedla až k němu a dokázala v něm nenásilně probudit zapomenuté vzpomínky na domov a na ni.
Honba za diamantem (1984)
Dobrodružný film klasického provedení.Nechybí napětí,sympatický hrdina,krásná žena ani nešikovný padouch.Vše je doplněno hezkou hudbou a roztomilým humorem a na konci toho všeho sladký happy end.Víc chtít nemůžeme.Michael Douglas,Kathleen Turner i Danny Devito to zahráli skvěle.
Dům z písku a mlhy (2003)
Napínavý film o tom,jak někdy oprávněná touha po něčem může poznamenat všechny.Je dobře se dívat okolo sebe dokud není pozdě.To je hlavní poselství tohoto thrileru.Je natočen poutavým a strhujícím způsobem.Jennifer Connelly nám opět předvádí,že není jen krásná,ale umí i hrát a to víc než dobře.Ben Kingsley je stejně přesvědčivý.
Sirény (1994)
Jemně erotická romantická komedie.Hezky natočená,vkusná a s duchaplnými dialogy.Vůbec nesklouzává ke kýči,nebo vulgaritě.To je dost vzácné.Hugh Grant se mi ve své roli moc líbil.Na snivé a éterické atmosféře se podílela příjemná hudba.
Láska nebeská (2003)
Rozkošná romantická komedie složená z několika příběhů,vypráví o různých podobách lásky milým a vtipným způsobem.Nevěřil bych,že je možné složit několik rozličných epizod dohromady,aby tvořily harmonický celek.Povedlo se to a navíc moc hezkým způsobem.
Cesta do fantazie (2001)
Nemám moc rád kreslené filmy,ale tento se mi líbil.Animace se hezká a samotný příběh ještě lepší.Napínavá i strašidelná scifi pohádka.Hayao Miyazaki je kouzelník.
Návrat do budoucnosti III (1990)
Do třetice a opět výtečně.Zpět v minulosti a to tentokrát na divokém západě.Když se Marty na otázku jak se jmenuje představil jako Clint Eastwood skoro jsem se rozsypal smíchy.Dialogy jsou opravdu tak dobré,že by se vše mohlo hrát v ještě jednodušších kulisách.A Loyd jako zamilovaný je okouzlující.Oba dva se pro tuto roli zřejmě narodili.A co bych ještě vyzdvihl v celé trilogii:že je slušná a koukatelná pro všechny generace.
Návrat do budoucnosti II (1989)
Dvojka se mi zdá o malý kousek slabší,ale to hlavní kouzlo zůstává.Stále je to velice zábavný napínavý příběh.Hlavní postava se nyní pohybuje nejen v minulosti ,ale také v budoucnosti.Prostřední část nejlepší trilogie všech dob,myslím,že nepřeháním.Žádné zvláštní efekty,ale to co dokázal Robert Zemeckis je obdivuhodné.Kdo to ještě neviděl neváhejte,budete překvapeni.