Recenze (1 406)
Pyramida (2014)
Podíval jsem se jen zvůle milovníka pyramid. V celku jsem viděl jen jednu velkou slátaninu, kde se jen ječelo, pištělo ... a nic nového se neobjevilo. Jen další opičící se hororová omílačka, kde i ty triky měly pár let zpoždění. A závěr to taky slušně zabil. Přijde spasitel v podobě chlapce (kde se tam vzal chlapec?) a sežere jej "Aspik" ...
Kung Fury (2015)
Kungfu Führer ... a tuhle plošinovku bych si dal :o)
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
První věta, která mi vždycky znechutí další sled: "film podle skutečné události", že to ještě někoho baví. Prdlačku, skutečně neskutečně, akční ganster movie to je řádná, ale to je asi tak vše ...
Most do země Terabithia (2007)
Tak když už jsem se začínal nudit. Čekal, že to skončí tak a tak. Tak najednou prásk .... a ono úplně jinak. I když by mi nevadilo, kdyby bylo klasik endu se vším všudy ... Takhle zůstalo u chudoby.
Batman začíná (2005)
Za Batmana vždycky minimálně 4 hvězdy ... je to frajer a je jedno kdo je v jeho obleku.
Díry (2003)
Až na ty špatně graficky zpracované útočící ještěry. Jinak bez problému jsem to zkousnul ... zase po době, kdy jsem viděl něco, kdy nikdo z herců nenudil, a celé to bylo koukatelné :o)
Kletba Měsíčního údolí (2008)
Uvláčená nudná pohádka s typickým jasně zřetelným koncem ... i ten černej lev byl divnej ...
Discopříběh (1987)
Copak dnes, to už by neprošlo, ale tenkrát jako pubescentni školou sražení, jsme to dávali do plnejch :o)
Discopříběh 2 (1991)
Tak prachy to asi nějaký hodilo, a o víc tady asi nešlo ... i když pro mnohé je to s Michalem v zádech, hodně velký nádech.
Na život a na smrt (2013)
Nic by mi nevadilo, ale tohle by nedal ani Batman ...