Recenze (1 406)
Strážci Galaxie (2014)
Scifi žánr nikdy nevyschne a tento film je dalším úspěšným zářezem na toto téma. Lehká vesmírná podívaná s humorem, akcí, tajemstvím, záplatkou a hlavně tím nekonečným magickým vesmírem. Je to paráda, čučet na taková dílka ...
Temné údolí (2014)
Již tu mnohé bylo řečeno a tak mohu snad jen přidat, že krutě překvapilo :o) a v závěru letmý ladný úsměv, že je náboj navíc a ona winchestrova paráda v plné akci. Jak rád jsem ji viděl :o)
Temný případ (2014) (seriál)
Plný level, nic jiného si tento skvělý temný detektivní seriál ani nezaslouží :o) Prostě temná jízda s dlouhým řezem až do finále ... díky.
Tři bratři (2014)
Když už přijde fešnější pohádka, vždycky říkám, hlavně nezpívat, hlavně nezpívat ... jenže když se toho chopí mistr v oboru, jdou body nahoru ... Vtipný, rýmovitý, a u vlka se člověk zasměje :o)) Fakt jsem čekal cokoliv, ale sedmdesát procent pane docent z toho kápne hnedle knedle z fleku s respektem k dílu k jídlu a trocha té laskavosti ... díky :o) A Zuzana N. jak na jmenovce stojí, bych jí ani holku nepoznal, asi jí v poslední době chutná :o) PS: Nejsvižnější byla asi třetí, přeci jenom "helememese, ona jahody nese ..." :o)
U Haliny v kuchyni (2014) (pořad)
Jen jednou a nedopatřením. Mi totiž tyhle rádoby TV kuchyně nic neříkají. Tedy až na Kluky v akci, ty mají aspoň vtip, i když stejně vaří kraviny :o)) Ale k Halině, tady jde vlastně jen o Halinu, neb jídlo přes ní není vidět, není vlastně vidět vůbec nic, než Halina, která ve své velikosti funí, chvílemi vůbec nemluví, a vlastně ať si nemluví, ale asi nejhorší TV kuchařka, co jsem kdy viděl ...
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Mělo by se říct, že je to tak blbý až je to ... jo stále stále blbý. Po dialogu přichází vtip, ten však nepřichází, a tak je to až do konce ...
Všiváci (2014)
Hra, kdo zahraje většího dementa? Nebo jen pokus o rodinný příběh ... osobně bych si dovolil je malinko ve zkratce, že se tady nepovedlo hodně věcí, ale hodně ...
Zabijáci (2014)
Tady stačí se jen podívat na vlaječku země původu a je tu hodně velká šance, že to bude hodně dobrý. A taky že to bylo hodně dobrý. Temné, napínavé, šílené, prostě severské drama, se vším všudy ... a díky za ty dary.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Trikově je to hodně nadnesený, ale ještě tam krapínek bylo vidět rozdílu :o) ale co, dojem to nekazí ... kazí to dlouhé pasáže rozjímání blahem nad blatem ... vůbec by neškodilo nacpat tam více akce, svižnější hudby a nenechávat to vše na konec ...
Železná srdce (2014)
Kamera, scenérie, režie, herci ... vše na jedničku, ale ten příběh, ten příběh byl hodně nadnešenej ...