Recenze (4 973)
Šťastně až do smrti (2022)
Jasně, pokud by někdo chtěl, tak ve scénáři určitě nějakou chybku najít mohl, nicméně nechat si tím zkazit jinak velmi originální a parádně udělaný film by bylo vyloženě zbytečné. Takže za mě Dánové zase jednou přišli s bezvadným krimi příběhem se spoustou silných scén. 85%
Mikýřova úžasná pouť internetem (2020) (pořad)
Relativně rychle se to okouká a videa s osobním vyřizováním účtů s internetovými "hvězdami" jsou vyloženě o ničem, ale je to prdel jak svině, je to aktuální, je to vizuálně perfektně udělané ve stylu Kung Fury a celkově je to na české scéně jako zjevení. Akorát že vůbec! 85%
Kačeří příběhy: Poklad ze ztracené lampy (1990)
Stejně jako seriál pro mě Kačeři subjektivně nejsou kdovíjak oblíbenou podívanou, a i objektivně je tenhle animák vyloženě průměrný, nepříliš vtipný ani originální. Naštěstí to bylo velmi krátké, takže se člověk aspoň nestihne začít nudit. 55%
Poslední vlak (2006)
Mohlo to být o kousek kratší (konkrétně o flashbacky z minulosti) a taky to trpělo klasickým televizním zpracováním, nicméně jinak velká paráda (i když je to samozřejmě hodně drsné), výrazná česká stopa potěšila, a zejména degradace vzhledu, morálky a způsobů v pár dnech byla zpracována excelentně. 90%
Top Gun: Maverick (2022)
Předvídatelnost děje a klišé momenty to u mě bohužel srazily o půl hvězdičku níže, ale i tak je to velmi dobrý akční film, kde nejenom trénink, ale především samotná mise je naprostá špička v oboru - takhle parádní akční sekvenci jsem neviděl fakt dlouho. Ale že by to byl (1.9.22) 37. nejlepší film historie? To zas ne. 90%
Fialkový parfém (2001)
Docela silný příběh, který mě ovšem nechával po celou dobu chladným. Nevím, jestli je to nezáživným zpracováním, nebo nesympatickou hlavní hrdinkou, ale nebavilo mě to. Mexické filmy u mě obecně nedopadají moc dobře, a tenhle byl takový standardní žebříčkový podprůměr. 40%
Červené střevíčky (1948)
Nuda k posrání #133. Viz Osvícení. 20%
Nene (2022)
Peele je velmi zručný řemeslník s citem pro detail a skvělými nápady a tentokrát se mi perfektně trefil do obsahového vkusu, takže mi film utekl jako nic, líbila se mi v podstatě každá minuta a spoustu scén si budu pamatovat = jasných pět hvězdiček. 95%
Geomgaek (2020)
Podobných filmů existuje strašně moc a dost jsem jich viděl i já, a upřímně, kdyby se vzaly různé scény z různých filmů a daly se do jednoho celku, tak by člověk asi ani nepoznal rozdíl. Naštěstí tady byla ve druhé půlce celkem řežba, takže ještě průměr, ale obecně nic moc. 50%
Noctuelle (2019) (studentský film)
Perfektní animace ve stylu Trnky nebo Švankmajera, pojatá velmi ponuře, což je ovšem také pozitivní, nicméně příběhově mě to nezaujalo - na obsahu by to chtělo určitě zapracovat, protože co se týče technické stránky, tak tam není co zlepšovat. 60%