Recenze (964)
Emily in Paris (2020) (seriál)
Guilty pleasure, hlavně díky sympatické Lily Collins. Připomíná to Ďábel nosí pradu, jen je to ještě více povrchnější a afektovanější, ale jako nenáročná zábava je to fajn, dát si na večer dva díly a nic neřešit a pokochat se Paříží je fajn, ale musím říct že toho cukrkandlu se člověk rychle přejí, a potřebujete to vyvážit něčím jako Narcos nebo Saw.
Milostná past (2021)
To takhle projíždíte uprostřed léta Netflix, máte angínu a tak venkovní tropy jdou mimo vás a narazíte na komedii odehrávající se o vánocích, takže proč ne? Nenápadný, ale zatraceně good feeling a taky vtipný film se sympatickým obsazením.
Papírový dům (Netflix verze) - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
No jako pilot to mělo sice momenty, které mě navdadily, ale bylo to na hraně, protože míra totální stupidnosti dosáhla fakt velkých rozměrů. Tak třeba proč mají ty masky? Protože jejich ksichty viděla tak polovina rukojmích, většina hlídačů, ochranka, policajti venku, to nemluvím o kamerách, ale ok, třeba se dočkám nějakého twistu, stejně jako na to proč po půlročním plánování nepřišli na to, že po nich budou policajti střílet, to musí mít taky asi nějaké vysvětlení, stejně jako jejich palba - asi slepé, protože jinak to už fakt nedává smysl. No nic, počkám si na druhý díl, a pokud to bude stejná patlanina tak hurá do odpadu.
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizoda)
Ze začátku solidní schíza, na mě měla o to větší dopad, protože to byla shodou okolností první věc, kterou jsem si na Netflixu pustil. Postupem času se začínají objevovat čím dál větší trhliny v logice, a konec prostě a jednoduše nedává smysl.
Velká španělská loupež (2021)
Ve výsledku strašně nezajímavá tuctová podívaná, v tomto žánru najdete plno jiných lepších filmů, s lepším scénářem, tahem na branku, a charizmatičtějšími herci. Nejvíc si z tohohle zapamatuju kdysi tak nádhernou Famke Janssen, proboha holka co sis to udělala. Brrr. to nebyl hezký pohled a bude mě asi ještě chvíli strašit.
Dožeň, co se dá! (1999)
Příjemná komedie, těžící se zajímavého námětu, pokud vám nevadí šklebení Frasera, ale to bohatě vyvažuje krásná Alicia Silverstone. Začátek kdy hrdina bojuje s "nepřátelským světem" tam venku a otrkává se je to nejzábavnější na celém filmu, ke konci to trošku upadá, ale pořád je to fajn komedie na víkendové odpoledne, kdy venku prší nebo se vám prostě nikam nechce a chcete jen chillovat na gauči.
Demolition Man (1993)
Jeden z nejlepších Stalloneho filmů. Jako desetiletý jsem ten film zbožňoval. Snipes byl můj hrdina, jemu jsem fandil. Naprosto skvělý humor a dnes už kultovní hlášky film posouvají nad úroveň běžných akčních béček. Neznámá Bullock je tu cute jako už nikdy.
Manéž Bolka Polívky (1987) (pořad)
Po tomhle mi naskakuje vyrážka, mučící nástroj, který bych nepřál ani největšímu nepříteli. Nikdy jsem nepochopil co na tom kdo vidí. Trapné pitvoření Polívky, který už 30 let hraje Bohumila Stejskala, a nikdo mu snad z lítosti neřekl, že už to fakt není vtipné, ale spíš smutné.
Moucha (1986)
Nezapomenutelná přeměna člověka v monstrum, kdo to měl možnost vidět jako malej capart na ohrané VHS tak na to nikdy nezapomene. Některé scény byly nechutné tehda když mi bylo nějakých 12 let, a jsou nechutné i teď, a to jsem jako divák už ve filmu viděl ledacos. Jo a Jeff Goldblum pro mě není ten týpek z Jurského parku, ale Brundlemoucha.
Řekni to psem (2022)
Milá komedie, která si na nic nehraje, a docela příjemný nakopávač pozitivní energie. Předvídatelnost a klišovitost vůbec nevadí, protože ta hlavní devíza je prostě příjemný jemný humor, jednoduchý příběh, bez rušivých elementů jako jsou sociální sítě, fekálního humoru a produkt placementu. Díky tomu vyniká v šedém podprůměrném balastu českého filmu, který těmito neduhy trpí.