Recenze (52)
Appaloosa (2008)
Pro mě po dlouhé době dobrý klasický western.
Ostrov (2005)
Tak prrr s tak vysokým hodnocením tohle je nuda, nuda, šeď,šeď. Akce hodně, špatně zvládnutá, krom auto-honičky na mostě.
Fantastická čtyřka (2005)
V televizi se na to dalo koukat ale nedokážu si představit že bych na to šel do kina, to by bylo velké zklamání.
Spirit (2008)
Hm todle prostě nefunguje jako filmové SinCity, tam jsem všemu věřil zato u Spiritu jsem se nedokázal vnořit do děje. Vizuální stránka již nepřekvapí ale sqěle využívá své možnosti. Chválím za odkazy na své vlastní dílo, např. nájezd na figurku Dinosaura na začátku filmu stejně jako v Povídce "Velká Tučná Zabijačka" u SinCity
Valčík s Bašírem (2008)
Animace která Vám po 15 minutách nepřijde jako animace a úderný konec po kterém jsem seděl celé závěrečné titulky v sedale kina a nemohl to rozdýchat. Pánové a dámy animace není jen o vtipných 3D (čím více tím lépe) chlupatých zvířátkách.
Balada pro banditu (1978)
Velké + pro to jak adaptovaly román Ivana Olbrachta ale já se trochu nudil. Určitě by to měl každý vidět.
V Bruggách (2008)
Moc mě film neoslovil, dokonce bych některé části ze začátku označil jako nudné, ale pak přijde finále a to mi vynahrazuje všechny špatné části. O něco lepší začátek a máto 4 jinak takhle silné 3 HVĚZDY
Sbohem, baby (2007)
První půlka fimu je hodně rozvláčná ale závěr je perfektní.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Už to není takové jako když mi bylo 12 a já koukal s otevřenou pusou, ale tehle film se NEMÁ brát vážně, a je to parádní jízda.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Absolutně Souhlasim s Renton-em. A navíc mi přijde že v celém filmu, kromě Audrey Hepburnové která je přesvědčivá jako hloupá holka co chce jen peníze, jsou postavy kterým něvěřím jejich chování. Tenhle film je dobrý i dnes, ale nijak vyjímečný.