Recenze (895)
Prostřihy (1993)
Nebýt tohohle filmu, tak PTA nikdy nenatočil svoji Magnolii...Prostřihy jsou podobně dravou mozaikou a neméně skvělou.
Rampage Ničitelé (2018)
...ať mají děcka na co koukat
Magnolia (1999)
Zcela obnažená láska P. T. Andersona k dílu Roberta Altmana (především pak k Prostřihům)...to je Magnolia.
Venom (2018)
Zábavnější než poslední marvelovky, a to hlavně díky Hardymu...jinak...pořád to samý dokola - klišé nad klišé.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Kult jako prase: Neskutečně zábavná předehra k ještě skvělejšímu Braindead.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Zbytečnost. První dva díly mám rád, ale tohle je o ničem, bitvy jako z videohry, které mohou bavit tak pár minut, přičemž tady zabírají většinu stopáže. Navíc to celé vypadá fakt hnusně.
Mroží muž (2014)
Pořád je možný natočit něco, co spoustu diváků překvapí :-) Bavilo.
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Bába jak od Trošky mě pěkně srala
Tomb Raider (2018)
Čekal jsem větší sranec, nakonec celkem fajn spotřebák.
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Načančaný hovno