Recenze (3 049)
Sladké bezvládie (1978) (TV film)
Typická socialistická /v tom pejoratívnom zmysle/ kvázikomédia o lyžiarskom kurze. Herecky to zvládol jedine Bednárik. Inak to vyzerá ako amatérsky dedinský krúžok príležitostnej kultúry obyvateľstva..
Last Christmas (2019)
Pripravený som bol na typickú trojhviezdičkovú limonádu. Našťastie sa konala len na záver a aj ten bol vlastne milý. Pod heslom "všetci ľudia budú bratia" sa odohráva romanticko komediálna linka prisťahovalcov z Juhošky v Londýne. Ten skrýva viacero krásnych zákutí, z ktorých /ak to neboli len kulisy/ sa stanú turistické atrakcie preplnené ľuďmi. Emilia zahrala dievčinu, ktorej sa všetko rozpadá pod rukami dôveryhodne a svojim zjavom udávala tón. Geoge zas svojimi vianočnými songami atmosféru dokreslil takmer k dokonalosti. U mňa spokojnosť..
Fotograf (2014)
Detektívky veľmi nemusím a táto navyše končí tak zvláštne. Avšak dej ma pripútal k obrazovke. Navyše fešná Nataša, temná atmosféra a napäté poľsko-ruské vzťahy. Celkovo nadpriemerné..
Megan is Missing (2011)
No tak skúša sa všeličo na poučenie tínedžeriek a toto by mohlo na chvíľu zabrať. Problém je, že tento film ich asi veľa neuvidí. V podstate by stačil iba ten záver. Inak amatérčina pre otrlých sledovačov pubertálnych videomanackych dievčat.
Rambo: Poslední krev (2019)
Ako ten čas letí! Ešte nedávno sme si kopírovali VHSky s prvým dielom a máme tu derniéru. Isteže by som si želal lúčenie v džungli no pohľad na HD vrásky sedemdesiatnika Stalloneho ma rýchlo vrátil do reality. Aj napriek tomu, že prvá hodina je nudné béčko dám za kvalitnú zakáľačku v závere na počesť Johna plné štyri hviezdy a trikrát hurá..
6 underground: Tajné operace (2019)
Ešteže som sa dal nalákať aspoň na tých prvých 20 minút. Potom som čakal prudký úpadok a chcel som sa prikloniť k väčšine. A voilá! Jazda pokračovala a tempo sa nestrácalo. Akoby Bay vyťahoval zajacov z klobúka. Skvelé farebné vymazlené divadlo pre akčného diváka. Sprevádzané uchu lahodiacou muzikou presne kopírujúcou dej. Toto si pokojne dám ešte raz..
Zvířata s kamerami - Epizoda 2 (2018) (epizoda)
Nový pohľad na život zvierat. Po dronoch a robotických zvieratách tentoraz kamery priamo na živých tvoroch. Akurát, že roztrasená kamera pripomína Blair Witch :)
Město podivínů (2018)
X-men pre dospelých, s ani nie tak prekvapivým dejom ako so spôsobom jeho spracovania. Herrecky neokukané, s morálnym nenútiacim poučením. Skrátka vždy sa dá prísť s niečím novým..
Ad Astra (2019)
Dlho som váhal medzi 3 a 4. No predsa len som čakal viac. Brada je škoda na dlhé filozofické úvahy. Je to akčný hrdina, ktorého je škoda nevyužiť viac. Aspoň ako vo Vtedy v Hollywoode..
Co děláme v temnotách (2014)
No vida, že to ide! A to by som sa stavil o hocičo, že už z upírov nejde vytrieskať nič. Svižné, vtipné aj trochu nechutné. Zamiešané tak akurát..