Recenze (1 929)
Van Helsing (2004)
Tak slabé až bolí na čo sa vyhodili peniaze.
Nepřítel před branami (2001)
Napínava honba Koniga na Zajceva. Herci pre mňa neznámi, ale zvládnuté to bolo skoro na jednotku.
Taxi (1998)
Veľmi slušná komédia, ktorá má svižné tempo a asi najlepšieho a najrýchlejšieho taxikára na svete. Scéna keď sa dozvie, že práve zviezol poliša svojou extrémnou jazdou je proste bomba - ten výraz tváre nemá chybu :)
Cesta do zatracení (2002)
Skvelý Tom Hanks v hlavnej úlohe. Proste ten herec vie zahrať všetko, lebo rolu mafiánskeho zabijaka som si u neho ťažko vedel predstaviť, ale bol ešte raz skvelý. Výborná práca so svetlom stavia tento film k nadpriemerným počinom. Snímka má svojskú neobyčajnú atmosféru, skrátka treba vidieť. Opäť výborný soundtrack Thomasa Newmana.
Král sokolů (2000)
Podpriemerná rozprávka, ktorá poteší zábermi slovenskej prírody.
Scary Movie 4 (2006)
Pri výbornom pivečku a tepľúčku som pri tom dokonale zaspával, ani ma to nevydesilo, dejovo ma to, samozrejme, minulo. V globále sa ináč nedá len odpad!
Po čem ženy touží (2000)
Príjemná komédia na dobrú noc. Výborná Helen Hunt v hlavnej roli.
Nebezpečná krása (1998)
Nádherná McCormack učarovala nielen Benátkam, ale aj mne. Nádherné bronzové vlasy, nevinná tvár, proste skvelý výber hlavnej hrdinky. Pekne spracované, kvalitne zahrané, tá baba bola ozaj nebezpečne krásna, až ju to skoro stálo krk.
Jindřich VIII. (2003) (TV film)
Herecký koncert Raya Winstoneho. Zaujímavý život viedol Henry VIII., ako len tie baby na neho lipli :) Stačila jedna otázka, pusa a hneď to šlo - pokusy o splodenie dediča. Slušný film.
Rob Roy (1995)
Porovnaniu s Braveheart sa asi nedá vyhnúť, Braveheart však tento film tromfne v pútavejšom príbehu, dialógoch a hlavne hudbe. Ináč príjemné, Liam Neeson u mňa prvýkrát zažiaril.