Recenze (483)
Hanna (2011)
Otřesná nuda...Jo jasně, hrozně vymakaná Hanna jde zabít vrahyni její matky, po cestě potká super kamarádku, taky nějaké ty bad guys a nakonec stejně všechno dopadne tak jak vždycky..Co taky čekat, od Wrighta.
Voda pro slony (2011)
Krásně dojímavě natočené, s úžasnou hudbou a dobrými herci. Waltz se mi jako obvykle nelíbil, nesnáším ho! Ale výkon Pattinsona konečně stál za to. Hudba celou tu cirkusovou atmosféru krásně doladila, bohužel k 5* mi chyběl pořádně smutný konec.
Bloomington (2010)
Když se mi na druhý den o filmu zdá, řekla bych, že mě určitě nějak zasáhl. Bloomington mě chytl hned na začátku, výběrem zajímavých hereček a tématem "učitel a žák". Začátek povedený, říkám si, uvidímě jak dál. Asi do poloviny filmu to byla úžasná podívaná, bohužel část od "Saturnu" (kdo viděl ví:D) už je, jak jinak, zase zkažená. Nicméně si tento snímek určitě zaslouží něco mezi 3 a 4* a já ho zhlédnu aspoň ještě jednou!
Nový svět (2005)
Už plakát mě na tento film nalákal, bohužel se nemůžu zbavit dojmu, že mít to o alespoň půl hodiny míň, byla by z toho super podívaná.
Insidious (2010)
Atmosferický film s úžasným "duchařským nápadem", který by si zasloužil 5*, bohužel od druhé poloviny filmu to šlo do kytek, jako vždy..
Tess z rodu D'Urbervillů (2008) (seriál)
Nejsmutnější a nejdepresivnější seriál co jsem snad kdy viděla. Jsou v něm krásně ztvárněny radosti, ale i beznaděj postav. Obsazení se mi líbilo, Gemma se do role Tess náramně hodila a taktéž záporňák Hans Matheson. Po půlročním přemýšlením zvyšuju hodnocení, ten seriál si ho fakt zaslouží :)
Ultraviolet (2006)
Viděla jsem asi 3/4 filmu, na víc jsem se nezmohla. Jedním slovem katastrofa..
Holky z naší školky (2007)
Já se neskutečně bavila, miluju tyto nesmyslné zábavné komedie! A Gemmě to seklo..PS: Chci jít "studovat" na St. Trinian's :D
Sucker Punch (2011)
Nesnáším zakomplexované ČSFD! Pro mě zatím film roku. Zack je magor a to už všichni víme, zase si to udělal po svém a náramně se mu to povedlo. Přijde mi, že na film s podobným "herním" tématem jsem čekala od mala. Za audio vizuální stránku si film zaslouží alespoň ty 4*, za originální nápad a výběr hereček zbytek, a není o čem diskutovat. Hudba byla vybrána naprosto dokonale, prostředí ve kterém se film odehrával mi bylo taky velice blízké. "You have all the weapons you need. Now fight! !
Dál než se zdálo (2010)
Miluju Drew a i toto téma mi bylo blízké, samozřejmě to není plnohodnotná 4*, ale i tak, film se mi líbil a nemám mu ani co vytknout. Max. občansou kameru, která na mě působila strašně amatérsky.