Recenze (568)
Velký Gatsby (2013)
Velký Gýč
Delfíni očima špionážních kamer (2014) (seriál)
Ty špionážní kamery nefungovaly na delfíny tak dobře jako na lední medvědy.
Karlík a Lola (2005) (seriál)
Ač nakresleno dost uboze, má to velmi blízko dětskému světu a uvažování. Co je zajímavé - v seriálu se vůbec nevyskytují dospělí.
Tajemství chrámu křišťálových lebek (2008)
Tak po dlouhé době zase jeden čistokrevný odpádek.
Brokovnice (1992) (TV film)
Ze tří Ed McBainem inspirovaných filmů natočených ČT (Panenka, Skládačka, Brokovnice) byl tento rozhodně nejslabší. Částečně za to ovšem může i předloha, která je, proti dříve natočeným filmům, banální.
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Seriál začal tím nejhorším dílem. Proto asi to otřesné hodnocení. Ty ostatní díly už jsou takovým normálním průměrem soudobé krimi tvorby.
Strom života (2011)
Film sloužený ze dvou, pro mě dosti nesourodých, částí - dokumentárně-biblický začátek a konec mezi nimiž je výsek zachycující dění během cca 15ti let života jedné americké rodiny. Jak je pro mě úvod a závěr příliš roztahaný, tak střed je mistrovský. Jednoduchost a prostota s nimiž jsou předkládány jednotlivé emočně silné momenty je vynikající a několikrát mě to hluboce zasáhlo. Klíčem k procítění je ovšem asi vlastní rodičovství. Kdo není rodičem nikdy nepochopí např. chování otce, který má velké ambice, ale okolní svět je dusí a on je následně tvrdě projektuje do svých synů. Rodina se po letech opět schází a u hlavního hrdiny dochází k odpuštění, nadhledu a "pochopení běhu světa", kde se nakonec všechno špatné i dobré srovná splynutím se všehomírem/stvořitelem.
Doktor Martin (2015) (seriál)
Tenhle nenáročný DONUTek není moje gusto, ale asi ani nemá být - nejsem totiž žena po přechodu (odhaduje, že na ně je tohle cíleno). Takový český doktor z hor. Balíky z jižní moravy pražákům přiblížil seriál Vinaři, tohle je z Beskyd no příště co třeba na Hanou? Tam těch vesnic plnejch přitroublejch "nepražáků" je taky dost.
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Klíčem k této bžundě je casting aneb zkuste si představit jak Karla hraje Pavel Zedníček.
Labyrint (2015) (seriál)
V Jirkovi Strachovi to není, ale ve scénáři. Po jednohvězdičkových věcech od něj jsem k tomuto přistupoval s despektem, ale po prvních dílech jsem se těšil na pondělí jak malej kluk. Mělo to něco do sebe. Dynamická záležitost s tajemnou zápletkou. Jen ta hudba - když cajti ze zásahovky lezou přes plot starý bábě do dvora hraje k tomu carmina burana...