Recenze (182)
Miluji tě k sežrání (2005)
Vyvstává jediná otázka ... PROČ že vůbec jsem to dodívala do konce?
Love Story (1970)
Oldschool is cool, ale když z Love Story nesálá láska, někde se asi stala chyba.
Avatar (2009)
Velkolepé zklamání. Vizuální dokonalost a panenské exotično horko těžko vyplní hluchá místa. Pompézní a "přelomový" Avatar je bohužel tak plitký a vzdálený, že bylo nad moje pozemské síly vytvořit si k čemukoliv z té nádhery vztah. Jediný, komu se jakžtakž podařilo upoutat moji pozornost, je Sam Worthington a to jen proto, že jeho hezounký look si vyloženě říká o přízeň. Neuvěřitelně předvídatelná šablona utlumuje možnost invence či napětí, na každém rohu existující podobenství s tuctem filmových skvostů je do očí bijící a do nebe volající. Otřesný český dabing slaboduchých dialogů byl poslední kapkou mého rozčarování. Nepamatuju si, že by mě kdy něco tak nádherného nechalo tak chladnou.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Nikdy, nikdy bych nevěřila, že tohle řeknu...ale mně se to prostě líbilo. Po ryze amatérské emohračičce jménem Stmívání jsem šla do kina se skepsí gigantických rozměrů a pocitem, že vyhodím prachy do luftu. A ono se nějak povedlo transformovat druhý lážo plážo díl do formy, která permanentně nevybízí k opovržlivým úšklebkům. Mám tucha, že za to můžem děkovat "normálnímu" Jacobovi, kterej díky bohu odsunul constantly-in-pain boye na druhou kolej. Navzdory nepopíratelným muškám se New Moon narozdíl od předcházející soutěže o utrpnější ksicht může honosit přívlastkem film.
500 dní se Summer (2009)
Věc, ve které se momentálně vidím tak moc, až mě z toho mrazí.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Viky Cabadaj pro mě po 25 letech rozhodně není borec na konec a za tenhle ubohej pokus o co vlastně? dávám palec DOLŮ!
Upíří deníky (2009) (seriál)
Chtěla jsem s hodnocením počkat až do konce první sezóny, ale desátý díl mě chytnul tak, že jsem nevydržela. O třídu vyšší spokojenost oproti Twilightu mají na triku chutní protagonisti ústředních rolí, napěchovanost zvraty a mnohem uvěřitelnější upíří svět. True Blood je pořád jiná meta, ale zlatá střední cesta taky není k zahození, ne? Ian Somerhlader coby lišácky ironický Damon je ta správná bonusovka!
Nuda v Brně (2003)
S nudou v Brně je to jako s olivami. Buď je milujete anebo je nemůžete ani cítit. BRNO !
2012 (2009)
Zlákána půlnoční předpremiérou jsem se vydala vstříc efektovému tornádu. Nevídaná spoušť mě semlela jak velká voda a přilepila hluboko do sedačky, aby mě náhodou nezasáhl nějaký ten yellow stone. Monstrózní kataklyzmatické sekvence doplňují příběhy o život se rvoucích tak, že téměř žádná ze 158 minut nepřichází nazmar. Nenudila jsem se ani u "definitivně zbytečné" poslední půlhodiny. To nic nemění na faktu, že 2012 čpí oním známým patosem na hony daleko a Johnu Cusackovi by výrazně prospělo být o něco míň Supermanem. Nakonec jsem ale dostala to, pro co jsem si přišla, a tak jsem ve 4 ráno na poklidné euroasijské tektonické desce zavřela nabažené oči.
Malá monstra (1989)
Miluju flashbacky na filmy z dob, kdy mi ještě teklo mlíko po bradě.