Recenze (574)
Zběsilý útěk (2006)
Supermodernígangsterka
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Opět další prozření sebezapírajícíhose člověka.
Stormbreaker (2006)
Celkem to ušlo až na to, že v celkovém vyznění ztráta času.
Disturbia (2007)
Vcelku přehnané ale skvěle zahrané.
Muž, který nebyl (2001)
Možná že jsem se díval do zrcadla a né na film. Strašné!!!
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Krucinál na Burtnovi filmy by se měly přidat v hodnocení hvězdičky..Podle tohoto šokujícího snímku ....je jasné že se film posouvá opět o něco dále...emocemi nadupaná podívaná ....sakra prostě chci už další film
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Skvělý film všechny žánry v jednom a skvělý pan Velkovlak Simon Pegg.
Říjnové nebe (1999)
Homer je frajer a můj vzor.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Podle mne prostě animační kotel.
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Animace supr-příběh nic moc spíš míň než moc