Recenze (1 017)
Okouzlená (1942)
V tomto filmu mě nejvíc bavila Adina v podobně dobré roli jako ve filmu Noční motýl. Ale i Nataša Gollová pojala svou okouzlenou tak jak si charakter této postavy vyžadoval. Myslím, že tento film jakkoliv není příliš známý není ve tvorbě Otakara Vávry rozhodně žádná ostuda.
Muž, který miloval Kočičí tanec (1973)
Jeden z mála westernů, kde žena není jenom ozdoba nebo kořist, ale je vlastně hlavní postavou.
Ulička přízraků (2021)
I když se del Toro musel držet předlohy a nemohl zcela popustit uzdu své fantazii, předloha mu poskytla hodně, aby vytvořil zcela svůj atmosférický svět, ve kterém dobro aby pohledal. Ať už prší, vítr víří prach nebo padá sníh, postavy se potácí panoptikem hrůz, které si pro tentokrát vytváří sami. Mám jenom problém s tím, že pro udržení napětí i pozornosti by necelé dvě hodiny naprosto stačily.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Překvapivě sledovatelná vykrádačka Hvězdného prachu.
Šťastné a veselé (2020)
Jestlipak ještě někdy někdo natočí milý a veselý vánoční film se sympatickými postavami? Tohle toho mělo s Vánoci společného asi tolik jako s komedií a romantikou.
Mrazivá past (2021)
On se ten Liam nějak hodně zadlužil, že pořád točí takové filmy? Popravdě bylo to napínavé, pokud nad tím člověk nepřemýšlel.
Nabarvené ptáče (2019)
Prosím vás, co to bylo za lidi? Jediná čistě kladná postava byl Stellan, ale to čistě jenom proto, že na plátně setrval dvě minuty. Já nevěřím, že v tak malém teritoriu by se ve skutečnosti nenašel ani jeden skutečně hodný člověk. Takhle to bylo strašně monotónní a únavné. Všechny ty rádoby umělecky naturalistické scény, byť dobře natočené. Nemělo to ani náhodou zdrcující sílu filmu Jdi a dívej se.
Čarodějnice (2020)
No tak celkem nic moc, ale Ann Hathaway se mi líbila. Původní verzi jsem neviděla, knížku jsem nečetla, takže nemám srovnání.
Záskok (2020)
Nezajímavé a nezábavné, ale Drew tady byla docela fajn. I když bylo vidět, že ji to moc nebaví.
Chlast (2020)
Celkem vtahující příběh o tom, jak Dáni chlastají jako Dáni