Recenze (2 991)
The Owners (2020)
Dalo se z toho vyždímat opravdu hodně zábavy ci bizarnosti, místo toho je to jako film X.
Johnny vs. Amber: Americký soud (2022) (seriál)
Jsem rád, ze tu byla snaha o vyváženost. Popravdě nevěřím ani jedné straně, protože to co Johny dela na videu a fetuje zkrátka jen přiživuje teorii o tom, že některé veci skutečně delal, ale nepamatuje si je.
Nesmrtelný život a smrt Mikiho Volka, rokenrolového krále (1997) (TV film)
Tak zil král českýho rock'n'rollu. Dokument je spis na 3 hvězdy, potreboval by kratší expozice, aby se clovek nezačal nudit, ale jinak me o dost obohatil.
Noc husí kůže (1986)
Mimozemšťani, zlý slimáci, Tom Atkins a Rusty s plamenometem. Vse co k dobré jízdě potřebujete.
Anna Nicole Smith: Neznáte mě (2023)
Tuhle pani jsem znal jen z doslechu. Velmi mi podle tohoto filmu připomněla Marilyn, která mi k srdci nepřirostla. Naopak doporučuju film o Pamele, na kterou jsem naopak změnil názor. Pro lidi, kteří zvolí dabing vězte, že postarší dámu dabuje snad 13 let stará slečna a je to do očí bijící, ovšem ještě větší bizar je, že právničku Annina manžela vůbec nenadabovali, takže si musíte zapnout titulky.
Král Tulsy (2022) (seriál)
Po vlažném Samaritánovi je Sly zpátky i se svým charisma ve výrazné roli a podpořený dobrým scénářem. S nikým se nepáře a pritom působí empaticky. Těším se na druhou sérii.
Identita (2003)
John Cusack v době kdy nehrál v laciných céčkách. Kdybych dřív neviděl jeden jisti film s Di Capriem, asi bych byl nadšený ještě víc (obzvlášť proto, že Identita tu byla dřív). Pointa je dobrá, jen ten wow efekt nepadl a úplné roruzlení mi přišlo spíš úsměvné.
The Last of Us (2023) (seriál)
Tož kurde... První díl mi fakt dobře sedl. Jsem hrou nepolíbený, tak jsem myslel, že půjde o komorní "zombie" příběh, kde sledujeme příběhy v kolonii přeživších. Pak už se to zvrtlo ke klasickému zombie. Co jsem, ale nevydýchal jsou třetí a osmá epizoda, které nemají s příběhem nic společného a existují čistě z toho důvodu, aby si tvůrci mohli odškrtnout kvóty - gayové, lesby. Když jsem viděl Bellu Ramsey, říkal jsem si, že je hezké, že do jedné z hlavních rolí obsadili někoho s lehčím downovým syndromem. Ovšem později jsem zjistil, že postižená není a je nebinární, čili další kvóta v cajku.
Duchové Marsu (2001)
Ze začátku jsem k tomu přistupoval hodně skepticky a kritizoval, co jsem viděl. Ovšem pak jsem zjistil, že jsem se začal dobře bavit a Carpenterův rukopis je tu znát. Sice moderní efekty tolik jeho filmům nesedí, ale vzhledem k tomu, že to nebyla digitální pecka ani tehdy, tak si to vlastně můžu připsat k plusu (asi tomu pomohlo, že jsem to viděl dvacet let po vzniku).
Dutch aneb Bláznivá cesta (1991)
John Hughes má za sebou neuvěřitelně dobrý scénáře, ale taky neuvěřitelně špatný (Sám doma 3). Dutch se plácá někde mezi nimi. Opět opakuje svoje tradiční ingredience, ale tentokrát mu to s nesympatickým klučinou nevyšlo, což snižuje o hodně celý film. O´Neil hraje svojí klasiku, ale je to myšleno v dobrém.