Recenze (2 994)
Mengele mi říkal prosím (2023) (TV film)
Silná výpověď pana Artura o jeho putování koncentračními tábory. Velká poklona.
Nelítostný souboj (1995)
Mannovým filmům asi nikdy nepřijdu na chuť, přijdou mi hrozně zdlouhavé a atmosféra to moc nezachraňuje. Tady to navic mela podpořit herecká esa.
Predestination (2014)
Malý, chytrý film.
The Owners (2020)
Dalo se z toho vyždímat opravdu hodně zábavy ci bizarnosti, místo toho je to jako film X.
Johnny vs. Amber: Americký soud (2022) (seriál)
Jsem rád, ze tu byla snaha o vyváženost. Popravdě nevěřím ani jedné straně, protože to co Johny dela na videu a fetuje zkrátka jen přiživuje teorii o tom, že některé veci skutečně delal, ale nepamatuje si je.
Nesmrtelný život a smrt Mikiho Volka, rokenrolového krále (1997) (TV film)
Tak zil král českýho rock'n'rollu. Dokument je spis na 3 hvězdy, potreboval by kratší expozice, aby se clovek nezačal nudit, ale jinak me o dost obohatil.
Noc husí kůže (1986)
Mimozemšťani, zlý slimáci, Tom Atkins a Rusty s plamenometem. Vse co k dobré jízdě potřebujete.
Anna Nicole Smith: Neznáte mě (2023)
Tuhle pani jsem znal jen z doslechu. Velmi mi podle tohoto filmu připomněla Marilyn, která mi k srdci nepřirostla. Naopak doporučuju film o Pamele, na kterou jsem naopak změnil názor. Pro lidi, kteří zvolí dabing vězte, že postarší dámu dabuje snad 13 let stará slečna a je to do očí bijící, ovšem ještě větší bizar je, že právničku Annina manžela vůbec nenadabovali, takže si musíte zapnout titulky.
Král Tulsy (2022) (seriál)
Po vlažném Samaritánovi je Sly zpátky i se svým charisma ve výrazné roli a podpořený dobrým scénářem. S nikým se nepáře a pritom působí empaticky. Těším se na druhou sérii.
Identita (2003)
John Cusack v době kdy nehrál v laciných céčkách. Kdybych dřív neviděl jeden jisti film s Di Capriem, asi bych byl nadšený ještě víc (obzvlášť proto, že Identita tu byla dřív). Pointa je dobrá, jen ten wow efekt nepadl a úplné roruzlení mi přišlo spíš úsměvné.