Recenze (505)
John Wick (2014)
Payback 2.0, Keanu podal velmi uveritelny vykon, ale nieco mu chybalo z "Porterovej" charizmy. Suhlasim s POMOm ze najvacsia slabina filmu bol "bad guy", ktory rozhodne neposobil tak ze by ste mu priali odplatu :) 7/10
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Klobuk dole pred Abramsom, ze nepodlahol tomu, byt za kazdu cenu originalny, ale spravil film pre fanusikov. Nadviazal na klasicku seriu, tym padom prechod zo 6 na 7 posobi velmi plynule. Pocta starym znamym, a dobre zaclenenie novych postav takisto funguje. Skvele pokracovanie sagy, lepsie ako som osobne dufal 9/10
Most špiónů (2015)
Presne takato poloha Spielbergovy a Hanksovy sedi. Historicky namet podla skutocnej udalosti, kde je vsetko namiesane ako ma, vratane vyberu hercov, davkovania napatia. Welcome back Steven :) 8/10
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Jeden z najlepsich nemeckych filmov a road movie v jednom. Zanrovy mix, ktory urcite pobavi 8/10
Láska a jiné závislosti (2010)
Jedna z tych vydarenejsich romantickych komedii a ako bonus som sa nieco poducil z farma businessu :) 7/10
Bouřlivá dvacátá léta (1939)
Dokumentarno-naucna gangstarka vo sviznom tempe a skvelymi hereckymi vykonmi. Cagney podal dokonaly vykon aj na dnesnu dobu. Nemam co vytknut. 8/10
God's Not Dead (2014)
Nainva agitka! Logicky nesurode, niekedy zial az naivne. 3/10
Kandidát (2013)
Nikdy som nemyslel ze to uz napisem, ale bol to slusny slovensky film. Kamera a strih az prekvapivo na urovni, len scenar nestihal. Len tak dalej! 6/10
Náhlý strach (1952)
Postupna gradacia napatia podporena skvelymi hereckymi vykonmi a k tomu vyborna praca s kamerou s typickou noir atmosferou. Nechyba tomu absolutne nic, len skoda ze taketo filmy sa uz netocia :) 9/10
Kód Enigmy (2014)
Zivitopisna drama ala Beautiful Mind tentoraz v britskom sate. Zaujimavy filmovy namet, vyborny herecky vykon Cumberbatcha, ale nieco tomu chybalo k dokonalosti. 7/10