Recenze (508)
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Průměrný seriál na Nově. Nic originálního, na druhou stranu, jako malý jsem to miloval. Třetí hvězdička je z nostalgie
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Slabější než první díl, přesto ještě slušná zábava, i když to má až příliš dlouhou stopáž. Depp je tradičně dobrý, z ostatních nikdo už tak nevyniká. Je tu několik celkem zbytečných scén (ostrov lidoopů), několik nepochopitelných scén (zničení několika lodí za celý film mi přišlo zbytečné) a další chybky by se daly taky najít, např. slizští námořníci připomínají až příliš kostlivce z jedničky, že by nedostatek invence?
Kdopak to mluví (1989)
Docela originálně pojatá komedie s dvojcí Travolta - Alley, mezi kterou to sice moc nejiskří, ale hlášky si vyměňují jedna báseň. Bohužel jsem to viděl s dabingem, takže nemůžu posoudit, jaký je Bruce Willis alias mimino :-(
Spy Kids 2: Ostrov ztracených snů (2002)
pohodičková zábava pro celou rodinu.
Příběh rytíře (2001)
Pohodový dobrodružný snímek o rytířích a joustingu. Moc realističnosti a hlubšího smyslu v něm ale nehledejte. Napoprvé pobaví, víc už ale nedokáže. pro jedno shlédnutí dobré, pro další už ale nedoporučuji. Obzvláště postava Geoffreye Chaucera mi přišla trapná.
Agatha Christie's Poirot - Vraždy podle abecedy (1992) (epizoda)
Jedna z nejlepších Poirotovek. Není až tak překombinovaná jako mnohé jiné, čímž se stává relativně realistickou. David Suchet je jako obvykle skvělý.
Nepřítel státu (1998)
lehce nadprůměrný thriller s mizerným Willem Smithem. Neočekávejte žádné velké honičky ani složité intriky. Na poprvé pobaví, ale pro vícekráté zhlédnutí nedoporučuji.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Rutinní americká komedie, která ničím, nepřekvapí, na druhou stranu je to ale přecejen odpočinková zábava.
Columbo - To je vražda, řeklo portské (1973) (epizoda)
Nadprůměrný Columbo, který tentokrát pije víno ve službě!
Kruh (2002)
Nadprůměrný horor s dobrou pointou. Kéž by díla v tomhle žánru vypadala aspoň takhle..