Recenze (287)
Straight Outta Compton (2015)
Fuck tha police! Pro fajnšmekry povinnost, pro ostatní skvělá možnost rozšířit si obzory. 90%
Fotbalista roku 2014 (2015) (pořad)
Každoroční dávka toho samého. Snaha obměnit moderátory během pořadu se dá i trochu ocenit. Hudební vystoupení - česká klasika na akcích tohoto typu. Zajímavé byly tak maximálně rozhovory s fotbalisty. 35 %
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Neskutečná žumpa, nepochopil jsem smysl tohoto pořadu. Podle mě to za dva měsíce přestanou vysílat.
Grandhotel Budapešť (2014)
Artovka pro hipstery, na kterou se krásně dívá a každou druhou scénu vás v něčem překvapí, protože je naprosto nepředvídatelná. Pokud chcete něco „jiného“, stojí Grandhotel Budapešť rozhodně za zkoušku. 80 %.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
WTF? Scénář psal asi někdo na cracku, jinak si to nedovedu vysvětlit. Blbost, na kterou se ale dá v klidu podívat, pokud chcete vypnout u nějakého akčního béčka. 40 %
Birdman (2014)
80 % Oscar za kameru je podle mě jasný, za to co předvedli Keaton a Norton předpokládám taky. Nedokážu se ale zbavit toho, že Birdman je natočen hlavně proto, aby získal co nejvíc sošek. Přijde mi to jako taková instantní oscarová polívka z pytlíku. Film je to skvělý, ale kouká z toho viditelná odměřenost.
Interview (2014)
NORTH SIDE! Ain'ters gonna ain't.
Falling Skies (2011) (seriál)
První dvě série byly skvělé. Třetí už pokulhávala, ale v průběhu čtvrté sezóny přestávám sledovat. Stal se z toho balast, kdy se pořád opakuje jeden a ten samý „příběh“.
Vznik nejdražšího auta světa (2011) (TV film)
Takhle asi nějak vypadá perfekcionismus. Stejně jako Jobs v Applu je i Pagani jím přímo posedlý. Výborný dokument.
Sviňák (2013)
The same rules apply, aye?