Recenze (144)
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
ono tenhle hnuj u nas jeste nekoho zajima?
Las Vegas: Kasino (2003) (seriál)
Na nic si nehrajici super oddechovka s radou hostujicich hvezd :)
Byl jednou jeden... objevitel (1997) (seriál)
Objeviteli a vynalezci dekuji za maturu z dejaku :))
MacGyver (1985) (seriál)
Kdykoliv stavim nakej nabytek z IKEA, tak si pustim uvodni znelku a uzivam si to :p
Vegas, Baby! (2011)
Aspon fanosuci dostali duvod, proc uz Nathan neni od treti serie v Misfits :))
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
zahodit predsudky a dat to, nadhera.. "im fookin rocket scientist !"
Terra Nova (2011) (seriál)
Tak moc sem se nato tesil a tak me to zklamalo... Zklamalo me to hlavne kvuli tomu p*sranymu modelu americke fajn rodiny a podobnych romatickych a spravnackych vecech - fuj... Jinak to nemuselo byt vubec spatny - prostredi suprovy, casting taky relatvne fajn... fu :/
Než si pro nás přijde (2007)
A pak ze film, ve kterem bude zaroven Freeman a Nicholson nemuze byt spatnej...
Televizní noviny (1994) (pořad)
Absolutni masakr co v tehle zpravach predvadeji... cloveku se chce zvracet :-!
Bastardi 3 (2012)
Obsahove snad jeste o neco slabsi jako druhy dil, ale aspon nam to Bastardovskou serii uzavre. Magnusek je strasnej neherec, v tomhle dile byl nastesti minimalne... Spousta hlasek je uz ohranych z prvniho a druhyho dilu, tak ani moc nepobavi.. Kazdopadne v televizi uz jsem videl i vetsi p*coviny :)