Recenze (1 261)
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Mně ateistu čert přesvědčil , ať u tohodle promarním spoustu hodin mého života. Inu ďábel..... Halelujá.
Zabijáci z maloměsta (2017)
Pouhým slepencem více či méně dobrých frků a tlakem na gagy (za každou cenu) z hovna obstojný film vyrobit nelze. A teď to vědí mimo českou kotlinu i v (nejen) Dánsku.
Naživu (2020)
Byl jsem zvědav na formu příběhu, protože sdělení že tělesné a mentální postižení nutně nemusí potlačit chtíč a touhu po sexuální intimitě je snad už jaksi informace obecně známá. Nebo , že by snad proběhl nějaký průzkum a opakování matka moudra? No .... . A protože záměr říci již mnohokrát vyřčené jinak byl poněkud upachtěný a paní ošetřovatelka přehrávající až běda, letělo by to celý do kýblu. Ty tři hvězdy jsem nakonec ale musel dát. Za tu poslední větu paní Victorie.
Zapomenutá generace (2020)
Mrknul jsem na tohle a následně mrknul na profil pana režiséra. S ohledem na jeho nepříliš bohatou filmografii a po shlédnutí tohodle jsem usoudil, že by bylo dobré aby jeho omezená filmografie zůstala tak jak je - tedy pokud mu není deset - to by pak talent byl.
Japonská mafie (1974)
Pokud tomu chcete dát čtyři z pěti a nikoli jednu až dvě tak: ignorujte bílý neherce (včetně Mičuma , který v domnění že se jedná o japonskou mangu přehrává až trapno jest), kteří těm japonským alespoň v tomto dílku nesahají nikam, - přežijte první půlhodinu , kde se vůbec nic nestane ovšem unylé hudby a zoči voči scén přehršel, -vyprdněte se na to byť jen pomyslet na věrohodnost kohokoli a čehokoli. A proč ty čtyři - tak Polák uměl, né že né, pak ta parádní vybíjená u pana Yakuzy, ale hlavně pro ten detail, že když už si jeden ušmikne cokoli a zabalí to do bílého hadru, tak na hadru se udělá červená skvrnka a když se k tomu hadru tulíte, máte pak červenou skvrnku mezi vočima-no fakt, kdo tyhle detaily do filmu prosadil, tak právě ten může za to , že jsem hvězdama nešetřil. Jen nemůžu přijít na to, proč bych si to měl ještě někdy pustit.
Elektrická těla (2021)
Neoriginální, nudné. - Důkaz že tok času není lineární, páč si to čas při mém sledování tohodle vzal několikrát kolem zeměgule a já tak prožil nejdelších patnáct minut mého žití.
Dluh (2010)
Už zase jsem koukal na dva filmy v jednom. Oba poněkud banální co se storky týká, ovšem tomu akčnějšímu a napínacímu by i čtyři hvězdy slušely, ovšem ten fňuk žblebt plác ..... . To si zas ti ameríkánci na židy si hrající z kagemushe nehezky vystřelili.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Rozpustilá zábava na jeden večer pro starého škudlila. No ano, kvalitní Blu-ray vyjde v násobcích levněji, než obdobně rozpustilá prostitutka. Ovšem kvalitní rozpustilá prostitutka i já zestárneme mnohem pomaleji než tohle.
Kdyby radši hořelo (2022)
Kdyby se radši netočilo (a pak že zdroje nejsou-tedy jak na co ...), si možná řekli někteří tam zúčastnění skvělí herci, když uviděli výsledek. A nebo si to neřekli.
Tony Rome (1967)
Spíše srandičky než (neo)noir. Sinatra s nadhledem a přehledem. K tomu ta jeho Nancy se skvělým songem. Pro mě film týdne.