Recenze (1 270)
Bonnie a Clyde (1967)
Nesnáším Beattyho ,,herectví" ,vedle Dunaway a hlavně vedle Hackmana tu vypadá jak snaživý ochotník, -proto jen těch 95%.
Baader Meinhof Komplex (2008)
Na rozdíl od téměř všech rádobyjakoby historizujících filmů z nedávných dějin(Mnichov,Schindlerův seznam,E.Brokovič, téměř všech tzv. válečných filmů,a spousty jiných) tohle na mě zapůsobilo jako důvěryhodná záležitost.-Po hodně dlouhé době,-asi tak od Všech prezidentových mužů.
Smrt přichází v bílém (2003)
Pro mě rozuzlení příběhu bylo vynikající a překvapivé. Na rozdíl od spousty jiných filmů (a i díky tomu ,že jsem před sledováním nečetl žádné kritiky ani komentáře) jsem do poslední chvíle netušil vo co jako de,i když náznaků a vodítek bylo v příběhu dost. Hezky si se mnou autoři pohráli.Moc pěkný.
Manželé a manželky (1992)
Nepřestává mě překvapovat jak Woodyho brilantní konverzačky,tak jak jsem už někde napsal u Rohmera,si s dialogy vystačí jakos příběhem a vlastní děj je vlastně jen vata.Ovšem na rozdíl právě od Rohmera,kde se filmem vine šarm ,nadhled a jemná ironie ,zde sarkasmus na druhou.
Pomsta netvora (1955)
Koupil jsem si Filmag,hlavně kvůli Hadu a Duze, a kvůli dvěma Argentovkám. Bál jsem se ,že ty ostatní budou jen otravný balast v paklu sedmi filmů.Kupodivu Frankensteinovo zlo,ale i Zloději myslí kupodivu ušli. Takže nic moc jen Smrtelná léčba a hlavně bohužel tahle slabota,aneb Pomsta netvora.Ale jinak musím tentokrát Filmagu zatleskat a poděkovat.--Nikdy by mě asi nenapadlo si tohle samostatně koupit,ale i když nic moc, jako vata v balíčku ostatních filmů to ještě obstálo.Netvor mě nijak zvlášť nepobavil,čekal jsem to ovšem mnohem horší.Takže pěkných 45%.
Marie Stuartovna, královna skotská (1971)
Film který s přehledm strčí do kapsy všechno co jsem na dané téma nebo dobu zatím viděl (a to včetně kvalitních Královny Alžběty,nebo Tudorovců). Emocionální a přesto historicky poměrně přesné. Nebál bych se to nazvat důvěryhodným historickým filmem.
Démoni (1985)
Neujal se takhle náhodou scénáře nějakej Argento a jako pomocný režisér a herec se tu čirou náhodou nezjevil nějakej Soavi? Ujali,zjevili.
Nestyda (2008)
Hřebejka vlastně vnímám kladně,-ještě jsem žádnému jeho filmu nedal odpad. Ale třeba se brzo dočkám.
Cadillac Records (2008)
Film dobrý,-hudba pro dospělý. Nadprůměrná radost pro mě.
Vrahův polibek (1955)
Stručný,věcný,ke konci i akční skoronoir,-aneb mistrovo mistrné cvičení na věci příští.