Recenze (273)
Big Lebowski (1998)
Skvělá, dnes už prý "kultovní" komedie bratří Coenů, ve které podle wikipedie zaznělo slovo 'fuck' přesně 260krát, ostatně přesvědčte se sami tady.
Zuřící býk (1980)
Výborný snímek z boxerského prostředí se skvělým De Nirem v hlavní roli. Výborná práce kamery přímo v ringu nám servíruje lepší záběry, než v případě Rockyho. 80%
Mělký hrob (1994)
Tři přátelé, mrtvola a kufr plný peněz .. jo a ještě perfektní příběh plný napětí a nečekaných zvratů, tak to je prosím Mělký Hrob, dalo by se říct i trochu komedie, ale hodně hodně černá. Boylovi se jeho prvotina rozhodně povedla a tenhle filmek si klidně pustím ještě jednou, a třeba i víckrát..
Pláž (2000)
DiCapria neprožívám, ale tohle je jeden z těch lepších snímků s ním (nejlepší je bezkonkurenčně v Co žere Gilberta Grapea). Při závěrečné scéně v internetové kavárně mě vždy příjemně zamrazí v zádech.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Tohle pokračování už mě vůbec nebralo, došel jí dech ještě víc, než v případě druhého dílu..
Terkel má problém (2004)
Animák si představuju trochu jinak (tohle byla animace spíš tak do nějaké adventury a ne na celovečerák), děj to taky moc nezachránil, ale aspoň tam bylo pár solidních hlášek :) takže ***
23 (2007)
Ze zajímavého nápadu bohužel tvůrci nevytěžili ani polovinu, předvídatlené a chvílemi mi to přišlo až trapné... 45%
Norbit (2007)
Solidní trapárna pro otrlejší diváky..
Ghost Rider (2007)
Přeefektovaná kravina, u které člověk aspoň nemusí moc přemýšlet :) 40%
Kdo je tady ředitel? (2006)
Netradiční komedie z prostředí jedné menší firmy, kde děj se odehrává převážně v jejích kancelářích. Natočeno skoro amatérsky, herci mi nepřišli věrohodní a nemůžu se stotožnit s označením komedie. Řekl bych, že to byl spíš jen usměvný film (a to jen párkrát). Nejspíš mi tenhle styl humoru nesedí.