Recenze (3 284)
Rohy (2013)
Aja zaválel. Nečekal jsem nic a dostal jsem skvělou žánrovou směsku s výtečným hereckým výkonem Radcliffa. Na horor však zapomeňte. Je to především kriminální drama. Škoda toho přepálenýho konce, to už bylo fakt za hranicí, jinak nemám s ničím problém. Paráda :)))
Noe (2014)
Aronofsky udělal velký krok vedle. Dostal spoustu peněz, kvalitní herecký arzenál, ale vytvořil z toho šílený paskvil, který se zcela zaslouženě pohybuje s hodnocením na dost nízké úrovni. Doufám, že se mistr utnul jen v tomto případě a další jeho filmy nám ukáží, že filmový génius Aronofskyho mozek ještě neopustil. 35%
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Aneb jak si užívají rozmazlení fakani z LA. Tak nějak jsem doufal, že tenhle film má mít vzdělávací funkci. Ale být vygumovaným teenagerem, tak si z tohoto film odnesu jen to, že je celkem prča prolízat a vykrádat milinové vily filmových hvězd. Vzhledem k tomu, že je to film spíš pro bulvární čtenáře a hloupé nanynky co si dělají každý týden nové gelové nehty, tak nemůžu hodnitit výš než hodonotím = 25%
Vlastní zbraň podmínkou (2012)
Nezávislý romantický film o samých pošucích? To beru, taky se mezi ně řadím. :))) 90%
Nádech (2010)
Po celou dobu svižný a působivý film z mexického prostředí, který bohužel srazil dolů divný závěr. Škoda, tohle šlo vyřešit jinak. Přesto 3 hvězdy jsou zasloužené, o tom netřeba vést dlouhé diskuze.
Velký draft (2014)
Naprosto boží film ze zákulisí draftování mladých talentů NFL. Geniálně odehrané, napsané i převedené na plátno. Jediná chybička je, že to tak rychle uteklo. Já bych koukal klidně dál i na to, jak se borcům daří v sezóně, jaký přestupy Sonny zařídil atd. Americký fotbal mě nezajímá, ale tohle bylo super! 100%
13 hříchů (2014)
Skvělá thrillerová oddechovka, svižná a dobře zahraná. Škoda jen toho závěru, kde se nahromadí dost zbytečných momentů, které působí spíš béčkově, ale jako celek to pořád patří k tomu lepšímu, co letos bylo natočeno. První hvězda dolů za to, že je to remake, druhá hvězda dolů za ten závěr. 65%
Dovolená za trest (2014)
Příjemná rodinná komedie někde na pomezí 3 a 4 hvězdiček se sympatickou ústřední dvojicí, které to slušelo už v 50x a stále poprvé. Jen opět škoda několika otřepaných klišé a nechutných scén. Nevím, proč to tam ti amíci za každou cenu cpou. Jinak vzhledem k tomu, že Drew je moje platonická láska snad už od 14 let, tak hodnotím tou vyšší variantou :)
Úkryt (2011)
Skvěle odehraný psycho film s parádním koncem, ale proč do háje taaaaak neskutečněěěěě nataaaaahovanýýýýýýýý. Odebral bych tak 25 minut stopáže a hned by to mělo větší grády. Škoda, tohle mohla být pecka. 65%
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Dreamworks opět bodují. Skvělý animák, který příjemnou cestou představí děckám střípky z lidské historie jako, že kdysi existovala egyptská kultura, kdo byl první americký prezident a že nějaký Da Vinci namaloval Monu Lisu. Na maximum to sice není, mohlo tam být víc emocí, lepší příběh, ale i tak velká pochvala. Tohle se povedlo! 80%