Recenze (412)
Strážci - Watchmen (2009)
nepochopil jsem snad ani 5 minut filmu
Nitro (2007)
Co kdy dobrého (aspoň 3hvězdičky) bez koprodukce z Kanady ? 15minut - 5%
Vybíjená (2004)
tak to je hovno so jsem od Styllea vůbec nečekal !
Krvavý Valentýn (2009)
Jen kvůli 3D sem dal dvě hvězdy....film je o ničem
Bubliňák (2001)
Tahle komedie si mě získala.Nemohu říct čím ,ale je to tak. I když vím že jsou mnohem lepší komedie a nechci být nespravedlivý takže 4*
Armáda jednoho (2009)
Poslední dobou Cuba hraje v dost špatných filmech.Co je stebu chlape !
Bolt - pes pro každý případ (2008)
dobrý ale už na to asi nekouknu jak bych cthěl.....
Tma (2005)
Při sledovaní tohodle filmu sem nevěděl kdy příjde konec a zdálo se mi to jako by měl přes 3 hodiny.Několikrát vysvětlená pointa a hned na to zase 2x zamotaná a stále dokola.Hlava mi makala na maximum a konec byl trošku překvapivý to vše v nádherném prostředí 90%
Sexy mrtvola (2005)
Uchylný než vtipný..... typcký nudný béčko
Team America: Světovej policajt (2004)
nemylosrdně za 5 hvězdiček !!! nemá to chybu !