Recenze (967)
Suvenýry (1989)
Pohodovka...
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
Opravdu se nebudete stačit divit....
Tarzan (1991) (seriál)
Jó, na to si pamatuju, to byla teda extrémní ptákovina, to vám povím....
Gumídci (1985) (seriál)
"Méďové, skáčou jako míčky gumové, v příbězích, co mají úroveň...." to mluví za vše...
Sen o klaunovi (1987)
Hodně dobrá atmosféra, v rámci krátkých animáků, rozhodně nadprůměr...
Luxo junior (1986)
Jeden výborný nápad... stačí :)
Nevěra (2000)
Přeci jen možná příliš dlouhé a upovídané... střihačovi nůžky by filmu jen prospěli...
Vikingové (1999)
Ve chvíli,kdy se hrdina naučil Keltsky za pár záběrů odposlouchávání jsem to vzdal a vrátil se asi o hodinu později...mnohé se nezměnilo...
Mladý muž a bílá velryba (1978)
Jeden z mála (ne-li jediný) dobrý Páralův přepis...
Žert (1968)
Celkem slušný přepis Jedenácté směšné lásky, který vás ve své jednoduchosti dostane v závěru do kolen... Bavil jsem se celou dobu a film má mnoho vrcholů... tak proč jen čtyři? Jsem totiž velikým Kunderovým fanouškem a tak jsem nemohl s klidem přehlédnout absenci Ludvíkovi "tragické" vojenské lásky, kterou si nedokázal udržet. Příběh tak dostává další rozměr a hloubku... Neznat ovšem knihu a nemilovat v ní právě tuto, zde chybějící, pasáž, bylo by to jasně za pět... I přes jasnou proklamaci folkóru, která ovšem naproti knize dostává (zaplaťpánbůh) podstatně menší prostor.