Recenze (3 438)
Čas (2021)
No zpočátku je to dost nezáživné, ale pak to docela jde, jak začnou vznikat na pláži komplikace. Jenomže jsou ve filmu i fantasmagorické pasáže, jenž dávají film do průměru.
Stillwater (2021)
Nuda.
Duna (2021)
Na to, jakou má film reklamu a celkové hodnocení, jsem docela zklamán. Když se na to podívám ojektivně, tak řeknu, že každému se líbí něco jiného. A to akceptuji zcela bez problému, jenomže pro mě je film až nehorázně nudný jako většina podobných sci-fi snímků. Například Příchozí je pro mě taktéž stejně nudný sci-fi snímek, ač to není můj šálek kávy.
MOST! (2019) (seriál)
Na to, že se jedná o českou tvorbu, se mi to dosti líbilo. První epizoda ušla, ale od druhé epizody to jelo. Nejednou jsem se zasmál, což hlášky v seriálu nemají chybu. A co se děje týče, tak taky to je docela dobré. A na to, že čeští herci většinou v dnešní době neumí hrát, to též bylo dobře zahrané. Od seriálů na Nově a Primě to má hodně daleko v dobrém slova smyslu.
Cyborg (1989)
Tento snímek dle mého úhlu pohledu je natočený ve stylu podprůměrného akčního sci-fi seriálu, přestože se jedná o film.
Všemocný (2011)
Pro mě je to na jedno kouknutí.
Děda, postrach rodiny (2020)
Průměrná oddychovka na odpočinkové nedělní odpoledne.
Tenkrát v Americe (1984)
Mám v oblibě mafiánský žánr, ale přestože má tento snímek úspěch, mě neoslovil a spíše zklamal.
Jídlo, s.r.o. (2014) (pořad)
Docela si oddychnu u podobných pořadů, ač jsem vášnivý jedlík :-D tak mě baví koukat se na výrobu jídla či laskomin :-D
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Svým způsobem je to zajímavý minipořad, podle nějž se můžeme sporadicky orientovat, co se jisté kvality u potravin týče. Ovšem, jak i jednou se o tom zmínili i v rozhlase, není vždy stoprocentní informování zákazníka na obale, ač například se zjistilo, že určitá část hmotnosti u mražených ryb patří ledu, když mražená ryba se trochu rozmrazila a poté vrátila do mrazáku, kde to opět zmrzlo i s nánosy ledu navíc, což přidalo rybě na hmotnosti.