Recenze (889)
Fakjů pane učiteli 3 (2017)
Už jen slabý odvar předchozích dílů. Vlastně už jenom sled různých gagů a nic víc.
Jack Ryan (2018) (seriál)
Tak tomu říkám propracovaná akční jízda. Ten konec byl už trochu přes čáru, ale co už. Těším se na druhou sérku.
Šestiraňák (2004)
Krutě o ničem. Fuckování to nezachrání. Ani Gleeson. Možná trochu králíček.
Sicario 2: Soldado (2018)
Co jsem vlastně čekal ,že? Ona už jednička byla kravina o ničem. Tady už nedává smysl vůbec nic. Jedna za to, že tentokrát se tam ten sicario alespoň trošku objevil. Jo, myslim toho haranta na konci.
Manžel na zkoušku (2018)
Možná ještě vtipnější než originál.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Jak byla jednička super, tak je dvojka prů..er. 130 minut ničeho. Teď koukam, že bude ještě trojka. No potěš koště.
Debbie a její parťačky (2018)
Celkem trapný, nudný a nezajímavý pokus o ženský parťáky. Holky si prostě chtěli navlíct fajn hadříky a hrát si na drsňáky.
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Koukat se na to dalo, ale smysl to moc nedávalo a náběh na další sérii (která nebyla) tomu taky moc neprospěl.
12 hrdinů (2018)
Nejlepší na filmu je afgánský generál, který nám pěkně vysvětlí, jak to v jeho zemi chodí. Jinak typická americká náborová agitka. Mohla to být klidně větší řežba.
Hrdinové ohně (2017)
Film, který má skvělé herecké výkony, ale příběhově prostě nemá co nabídnout. Událost možná smutná, ale mě nechala i přes příval ohně chladným.