Recenze (889)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Sice celkem vtipné, ale celkově na mě remaky moc nezabírají, neb nechápu, proč koukat znovu na to samé.
Táta je doma 2 (2017)
Plus mínus jako jednička. Tudíž průměr, který neurazí ani nenadchne.
Pobřežní hlídka (2017)
Málo vtipné, moc naivní. Celkově to působí jako epizoda z původního seriálu.
Pacific Rim: Povstání (2018)
Taková debilita si ani nezaslouží komentář.
Zmenšování (2017)
Bohužel jsem čekal komedii a dostalo se mi malé agitky o přelidnění a tak přišlo spíš zklamání. Celé je to poměrně nezáživné.
The Wall (2017)
Komorní drama pro dva herce a jeden hlas. Nebýt té nebetyčné naivity až debility na konci, šel bych i výš.
Temná věž (2017)
Už léta marně přemýšlím, čím to je, že se mistrova díla nedaří převést na filmové či televizní plátno? Vyjímkou jsou pouze tři zářezy Darabonta. A ty jsou zároveň důkazem, že to prostě jde. Ovšem takhle tedy vážně ne.
Ladíme 3 (2017)
Třikrát a dost. Trojka už je jenom jeden velký videoklip bez děje. Tlustá Amy už není vůbec vtipná, ale jenom trapná.
Valerian a město tisíce planet (2017)
Hlavní rozdíl od Pátého elementu je v tom, že ten měl příběh, herce a emoce. Tohle je jenom digi bordel s nesympatickými cucáky v hlavních rolích. Navíc to celkem okatě vykrádá nejenom ten element, ale i Star Wars, Battlestar galacticu a další věci. Prostě ztráta času.
Collateral Beauty: Druhá šance (2016)
Takové téma a taková slabota. Celou dobu mi to bylo úplně fuk. A ten závěrečný twist vůbe nedával smysl. Radši už udělej ty třetí Mizery, Wille.