Recenze (889)
Loft (2014)
Tak mám tu smůlu, že ze tří verzí jsem si vybral asi tu nejhorší. Pointa je sice fajn, ale kouká se na to divně a žádný velký dojem to nezanechá.
Přání smrti (2018)
Nikdy jsem nepochopil smysl remakeů. A to i po více než 40ti letech. Přesto je fajn vidět Bruce v roli, v které ho máme nejraději, že?
Tomb Raider (2018)
Filmy podle her prakticky nikdy nefungujou. Těžko říct proč. Tenhle není vyjímkou. Nejlepší akcí je naháněčka na kolech. Velice špatná volba Lary. V neděli odpoledne na Nově to ale bude vládnout.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Znovu, jinak, přesto stejně. Neurazí, nenadchne.
Avengers: Infinity War (2018)
Tak konečně záporák, co se toho nebojí. Nemluvě o tom, že sdílím jeho náhled na vesmír i to řešení. První Avengers sice uhájili pozici nej filmu MCU, ale bylo to na hraně. Uvidíme po druhém dílu. Další projekce nutností a možná ještě přihodím hvězdu. Ten konec byl fakt nářez.
Blok 99 (2017)
Tak tohle bylo naprosté překvapení. Vince snad nikdy nehrál lépe a přitom to byla pro něj netypická role. Přímočarý děj a trocha naivity mě tentokrát vůbec nevadily. Co vše je chlap schopen udělat, aby ochránil svojí rodinu.
Trestanec (2017)
Solidní chlapácký film z prostředí vězeňských gangů. Pěkná bitka na vězeňském dvoře. Co by chlap neudělal pro svoje blízké, že? Třeba se i postavil Bratrstvu.
Volání netvora: Příběh života (2016)
"A tehdy jsem vykročil." Stromonstrum dokonalé. Konec emočně, filmařsky i scénáristicky dokonalý. Bulel jsem jak želva. Ale ty emoce to chtělo dávkovat celý film a nenechávat si to až na ten konec.
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Tak nám prošuměla další nefunkční distopická teen sága a tak jako ty další ve mě nic nezanechala.
Paddington 2 (2017)
Ta chuť už to není, ale pobyt ve vězení kupodivu nemá chybu.