Recenze (889)
Black Panther (2018)
Kvalitní origin a výsledek rozhodně lepší, než jsem čekal. Po tomhle už nechci slyšet nic o diskriminaci. Černější už ten film vážně být nemohl. Neříkam, že si stěžuju. Jediné, co lze vytknout, je to, jak pořešili Klaua. To mě celkem namíchli. Wakanda forever!
7 životů (2017)
Pochopit se daly obě strany a fandit se dá oboum nebo nikomu. Ovšem to dilema, které musela Pondělí řešit, bych asi nerozlousknul.
Anděl Páně 2 (2016)
Strach prostě umí a klidně bych si dal za pár let troječku.
Anděl Páně (2005)
Ten Strach je docela šikovnej klučina, což?
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Chápu, že je to hlavně o špionáži, ale vážně to muselo být tak zamotané, že mi to zavařilo závity? Po akční stránce ovšem lahůdka a již teď legendární fight na schodech a v bytě je něco mimořádného jak po herecké, tak po filmařské stránce.
Neporazitelný: Návrat krále (2016)
K tomuhle není moc co dodat. Prostě Boyka je zpátky v plné parádě a je to zase jízda. Další díl prosím dříve.
Zabiják & bodyguard (2017)
Tenhle film vlastně stojí na ústřední dvojce, které zdatně sekundují dvě postavy vedlejší. Akce, hlášky, honičky, přestřelky, vtípky - je tam všechno. Ale na lepší hodnocení tomu chybí nějaká přidaná hodnota např. lepší příběh nebo nějaké překvápko. PS: je podivné, že SLJ hraje pořád stejné postavy a já mu to pořád stejně žeru.
V utajení (2017)
Průměr v tom nejlepším světle slova smyslu. Takové obsazení a nic z toho. To chce vlastně taky talent.
Jigsaw (2017)
Pěkný nápad s časovými rovinami, ale to je asi tak všechno. Konec jsem si pustil několikrát a fakt nedává smysl. Škoda. Jigsaw je borec a zasloužil by si něco lepšího.
Bright (2017)
Tak jako úvodní epizoda seriálu dobrý, ale jako celovečerák fakt ne. Will už by vážně potřeboval další Mizery nebo sám sebe zdevalvuje do zatracení.