Recenze (931)
Univerzální uklízečka (2005)
Bylo to pěkné, Rowan Atkinson nezklamal a svérázná hospodyně Maggie Smith byla dobrá a jak suverénně řešila jejich rodinné problémy.
V hlavě (2015)
Je hezky zpracované, co v té naší hlavě je. Chvílemi taková dramata, chvílemi vtipné scénky a ty filmová studia vytvářející sny. Dá se na to koukat, Pixar nemůže nic pokazit, co vyprodukuje.
Mimoni (2015)
Jak to všechno začalo ... A mě se to líbí, nehledám v tom žádnou vědu, bavila jsem se, já ty žlutý kinder vajíčka prostě můžu.
Zoom: Akademie pro superhrdiny (2006)
Dá se na to koukat, ale nic zázračnýho nečekejte. Je to taková lehce parodie na filmy o superhrdinech.
Fantastická čtyřka (2015)
Na FF jsem se těšila, ale jakmile se to začalo odvíjet, tak mě tam nějaké scény nesedly. Chtě nechtě jsem to přirovnávala s filmem s J. Albou. Triky se mi líbily, mohlo to být lepší.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Zdálo se mi, jako by ty příšery vytvořili spojením vetřelce, predátora a místní zvěře z Pandory. Jako by se ta snaha vytrácela, roboti se ničili po každém útoku a ne a ne přijít na to, jak to zastavit. Jinak film byl koukatelný a líbilo se mi propojení v těch robotech.
Štěstí je teplá deka (2011)
Takové milé a roztomilé. Nemá to chybu.
Top Gear: Apokalypsa (2010)
Smála jsem se u toho, některé nápady byly dost uhozený, ale na tento typ pořadu se to hodilo. Dávám o jednu hvězdu méně za chybějícího Clarksona a líbila se mi hra "hledej rozdíly na palubce".
Nádherné bytosti (2013)
Nebylo to špatné,příběh se mi líbil.Ale bylo to celý prolezlý náboženským fanatismem viz moje víra nedovoluje přečíst tuto knihu, je zakázaná a všude samý satan atd. Nevím, proč v tom ostatní vidí Twilight, žádného trapného upíra a pipinu na entou jsem nezaznamenala.
Dave (1993)
Líbí se mi zápletka s dvojníkem a jak se snaží napravit hříchy "pravého prezidenta", kde jako bonus dostane první dámu.