Recenze (41)
Pearl Harbor (2001)
Z trucu ** za Tmavomodrý svět... :-(
Gulliverovy cesty (2010)
Ze začátku mi to přišlo celkem koukatelný, jako nedělní komediální oddychovka, nic moc jsem nečekal, ale čím déle jsem se koukal, tak tím víc mě ten film zrazoval.. 2,4*
Zelený sršeň (2011)
Skvělá akce, super zábava..
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Nádherná akce, prostě super Smrtonosná past.. :-)
Černá labuť (2010)
Natalie Portman předvedla naprosto úžasný výkon, kdyby se hodnotili herecké výkony, tak ode mě dostane klidně 10 *, ale teď jde o to, zda budeme hodnotit Natalii a nebo film. Od filmu jsem nic moc nečekal, nejdřív jsem nevěděl ani žánr, a abych řekl pravdu, tak mě na něm skoro nic nezaujalo. Myslím, že to je film založený pouze na jednom hereckém výkonu, který byl opravdu vynikající, ale to mě prostě nestačí. Co kdyby v Black Swan nehrála Natalie? Nechci dělat vědmu, ale podle mě by měl film stěží 70%. Za samotnou Natalii dávám 5*, za film 3*. Ale určitě to byl zvláštní něčím zajímavý film.
Fotři jsou lotři (2010)
Na to, že to je už 3. pokračování Fockerů, tak to je příjemné překvapení. Smál jsem se skoro celý film. Krásná pohodová komedie na nedělní večery.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Tak nevím, co jste kdo čekal od filmu, který nás má pouze připravit na druhou závěrečnou část. Myslím, že film pěkně znázornil vztahy mezi hlavními hrdiny a vysvětlil nějaké detaily, které budou potřeba k pochopení závěrečné části (např. hůlky). Nenazýval bych tento film rozhodně zklamáním, ale taky ne překvapením. Film podle mě splnil, to co měl a teď už bude záležet na tom, jak se povede druhá část a vyvrcholení celé série Harryho Pottera.
Noc v muzeu 2 (2009)
2 * za film a 1 * za Dartha Vadera :-)
Poslední vládce větru (2010)
Tak nejprve mě mrzelo, že využili jen hrstku z mytologie, kterou tento svět může poskytnout, ale konec nám nastiňuje, že budou nejspíš další díly. Třeba se setkáme ve dvojce s taji království země a možná i ve třetím dílu střet s královstvím ohně. No uvidíme, ale propadák to rozhodně není, možná tomu jen musíte přijít na chuť a chápu, že na takovýto typ filmu každý tu chuť nenajde.
Krysy (2003)
Pánové a dámy, tak větší bídu jsem snad ještě neviděl. Do teď ani nevim, proč jsem se na to koukal a bohužel dokoukal. Nedovedu pochopit, proč to někdo natočil, kdo mohl dát na něco takového peníze a jak tam mohli hrát herci??!! No strašný..