Recenze (410)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Bravurní, brutální a strhující - dost na to, abyste po čas sledování pozapomněli na to, jak je to blbé, schematické a ploché. Válečné filmy s mentalitou E.T.-ho jsou každopádně zlo.
Jednej správně (1989)
Spike Lee klade celou řadu znepokojivých otázek, aniž by dával jednoznačné odpovědi a vynášel jednoznačné soudy...
Čti mi ze rtů (2001)
Velmi nadprůměrný film, byť mu něco maličko k dokonalosti přeci jen chybělo. Herecké výkony obou hlavních představitelů jsou bez chyby a krom jiného stojí za zmínku i skvělá hudba, která se z velké části podílela na tom, že "Sur mes lèvres" má perfektní atmosféru.
Čarodějky (1996)
Hvězdička a půl za Fairuzu Balk v parádních goth hadrech. Hvězdička a půl za to, že jsem se přece jenom nestačila nudit, ačkoli o nějakém strachu nemůže být ani řeč.
Kazatelova žena (1996)
Důsledně varuji cukrovkáře před tímto filmem. Tak přeslazenou kravinu aby jeden pohledal.
Vrána 3: Návrat (2000)
Zatímco dvojka byla až na pár nedostatků skvělá, tohle je jen slušné. S jedničkou snad ani nemá cenu srovnávat.
Covington Cross (1992) (seriál)
Taková dost lacině a kýčovitě pojatá středověká romantika... Ale kouká se na to hezky, především na Nigela Terryho.
Pošťák, který nikdy nezvoní (1997)
Humor místy velmi, opravdu velmi černý, chvílemi sušší, než suchý humor anglický.
Amistad (1997)
Bylo zaděláno na opravdu silné historické drama, dokud to Steve způsobem sobě vlastním neshodil do bahna ucintaného sentimentu... Kritika otrokářství? Prdlačky. Poněkud pokrytecká óda na americkou demokracii a americký sen. Děkuju, nechci.
Sláva (1989)
Celkem dost vydařený film. Místy poněkud přeslazený, což bohužel trochu shazuje výsledný dojem.