Recenze (410)
Vrána: Město andělů (1996)
Jednička drží pohromadě lépe, má nesrovnatelně lepšího záporáka, výrazně lepší obsazení a tenhle sequel na ni kvalitativně prostě nemá. Nicméně je to velmi slušná atmosférická dušičková nálož vyvedená v působivých, karnevalově morbidních barvách. Chudší o filozofování, o Miltona a pseudo-orientální kultivovanou dekadenci, zato bohatší právě o tu zemitou smyslovost, která v jedničce poněkud chyběla. Špína, beznaděj, utrpení, sadismus i bolest mají v tomhle podceňovaném sequelu větší váhu, větší grády a ostřejší hrany, než v poněkud zbytečně korektním Proyasově filmu. Ano, mám jedničku radši. I kdyby nebyla řemeslně lepší, byla by mému naturelu bližší. Ale odbýt City of Angels jednou, dvěma hvězdičkami či odpadem? Nonsens.
První rytíř (1995)
Hrubě nezajímavý film. A Gere to jen zhoršuje.
Nekonečný příběh 3 (1994)
Jednička byla báječná. Dvojka kupodivu docela ušla. Ale tohle byl zločin spáchaný na divácích, na Nekonečném příběhu i na filmovém řemesle jako takovém.
Hawk mstitel (1980)
Skoro určitě Hawka výrazně nadhodnocuji a až ho znovu uvidím, asi jednu dvě hvězdy uberu. Ale pamatuju si ho jako velmi příjemnou fantasy se solidní atmosférou...
Temnota (1982)
Fajn giallo s výbornou atmosférou, vyšperkované několika momenty naprosto nádherné řezničiny... Hodně dobré čtyři hvězdičky.
O třech rytířích, krásné paní a lněné kytli (1996)
Tak pěkný námět by si zasloužil lepší herce, víc krve a slz, vyšší rozpočet a lepší zpracování vůbec... A lepší (mnohem lepší) hudební doprovod.
Mister Frost (1990)
Nebýt Goldbluma, byl by to celkem průměrný film (byť s velmi zajímavými momenty), na jaký se rychle zapomíná, ale jeho výkon v roli pana Frosta posouvá tenhle kousek o třídu výš.
Moonwalker (1988)
Velice roztomilé... A ten Jackson vlastně není vůbec špatnej muzikant... Takže proč ne.
Lotrando a Zubejda (1996)
Takové milé, úsměvné ... nic.
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Vulgární a přímočaré, ale účinné...