Recenze (550)
Thanks, Smokey! (2011)
- So would you fuck a sheep? - What is your damage, little boy. You have a sick and twisted world perspective. - No, you're misunderstaning me, Prince Valiant. I'm saying if you were a sheep, would you fuck a sheep, if you were another sheep? - Well, in that case, you bet your sweet ass I would. -
Vrána (1994)
Při pomyšlení na Vránu jsem vždy poněkud rozpolcena. Na jednu stranu velmi oceňuji Proyasovo autorské pojetí a schopnost nenechat si svázat ruce kultovností předlohy, na stranu druhou mne mrzí, že zmizely přesně ty věci, co se mi na comicsu zamlouvaly nejvíce - tedy (vlastně nejen jeho, tam o postavu při smyslech nezakopnete) Ericova nepříčetnost, krutost a smysl pro mimořádně černý humor. Filmová Vrána je asi výrazně stravitelnější a méně nelítostná než comics, ovšem zas to neznamená, že je špatná - jen je takto mému černému srcci méně bližší, než by mohla být.
Maria-sama ga miteru (2004) (seriál)
...to mám za to, že jsem se ku sledování vesměs poněkud bezkrevné Voyeurské panenky Marie nechala zlákat vlastně pouze těmi neodolatelně cudnými uniformami roztomilých děvčátek z dobrých křesťanských rodin. Za ta prasácká doujinshi & jine hezounké neoficiální obrázky ovšem dík!
Maniac (2011)
Jsou to sice chladnokrevní zabijáci, ale v jádru maj to srdíčko na správným místě, víšjak, děcku by neublížili. Vyprázdněná, samoúčelná, jakožedrsně cool zbytečnost. A to v principu nemám nic proti bezdůvodnému násilí.
Marilyn Manson: Born Villain (2011) (hudební videoklip)
Kdykoliv tenhle klip vidím, jde mi jeho hodnocení dolů. Kde se to zastaví?! Kde se Manson zastaví? Sedativní & výrazově ploché.
Václav (2007)
Ukázkový příklad filmu Dejte tam dementa, dostanete Oscara. Fskutčnosti pouze Lvy za nějaké ty herecké výkony, ale i to je pěkný Vejdělek, není-liž pravda.
Lexx (1997) (seriál)
Netuším, jak je možné, že byl Lexx tak dlouho mimo mé zorné pole...buď jak buď, když jsem se konečně rozhoupala se do něj pustit, je to jasná láska na první pohled.
Noc hrůzy (2011)
Čekání na Tennanta. Naneštěstí dlouhé a vyplněné sledováním hemžení příšerně nesympatického hlavního hrdiny + jeho buchty + jiných nesympatických mladých a neklidných lidí. A pak je tu Farrell coby upír drsňácky kousající do jablek, zato když má zatnout zuby do striptérky, tváří se u toho, že se buď pozvrací nebo rozbrečí. V rovině horroru tedy olol, v rovině komedie taktéž, kromě Vincentových výstupů tu není lautr nic zábavného, poutavého nebo alespoň decetně úsměvného. Nuda nula nic. Ba dokonce jsem ani nebyla schopná dojet to na jeden zátah. Jedna hvězda za Tennanta (na ja, on byl důvod, proč mě vůbec napadlo tuhle kktinu sledovat), zbytku štábu leda pochcat karavany.
Paní Liška (1988) (TV film)
Zrůdnost. Esence všeho špatného, co bylo k nalezení v nedělních ZLOpověstných TV pohádkách, které škodolibě přinášely do našich domovů pravidelnou dávku nevolnosti, papundeklu a zoufalých emocí. Samotná paní Liška jeví se mi býti horším monstrem než například taková Godzilla. Ta je jen řádně vzteklá a má být proč vzteklá, kdežto paní Liška je zoofilní - nebo antropofilní? - sadistická mrcha s pravděpodobně lesbickými sklony (a nepříliš dobrým vkusem, když šla zrovna po mladé Žilkové...), vyžívající se v obdivu projevovaném úchylnou písní o její vlastní skvělosti a krutě trestající snahu zajatkyně se osamostatnit z područí jiného druhu. Vlastně zde jediné positivum vidím ve faktu, že by ty odporné kostýmy i kulisy nejspíš docela kvalitně hořely.
Skřet 2 (1990)
Tento film ukazuje vegetariánům snadný způsob, jak se stát kanibalem. Již mezi námi a papuánskou kuchyní nestojí žádné překážky. Žerte, neboť toto jest lidské tělo rostlinné podstaty!