Recenze (2 318)
Ještěr (2023)
Jedna velká nuda bez nápadu, spádu a překvapení. Za mě 35% :(
Rychle a zběsile 10 (2023)
Tak tohle mě opravdu potěšilo. Momoa to dal na jedničku, jako záporák fakt asi nejlepší. Akce opět luxusně přehnaná, jak už jsme u této série zvyklí, a je jí opravdu hodně. Proto mě to asi furt baví, na nic si to nehraje a jede si to dál parádní jízdu. Nové postavy potěšili hodně. The Rocka zastoupil chodící sekvoj, Jack Reacher a do filmu se opravdu hodil. Opět zde nejde o fyziku ani logiku. Film je velkolepý a mě bavil. Potitulkovka luxus a nemá chybu. Jen ten konec ...... to čekání na další :D Za mě 100% :)
Shazam! Hněv bohů (2023)
Tak za mě to samé hodnocení jako u jedničky. Po slabé první části, docela pěkná jízda. 75% :)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Tak tohle je aparáda. Oprostilo se od humoru, přidalo se o hodně víc krve a atmosféra hodně poteměla. Odkazů na původní film hodně. Takhle to má být. 84% :)
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Tak už jednička mě přišla jako slátanina, ale dvojka to ještě vylepšila pro mě vyloženě hnusným a přeplácaným barevným stylem. Navíc mix různých grafickych stylů mi nesedl. Jediný plus je opět Gwen, jinak bych dal odpad. Příběh nic převratného. Za mě 15% :(
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Opět skvělá a velkolepá podívaná, plná akce vtipných situací a hlášek. Je zde silné téma týkající týrání zvířat různými pokusy. Místy je to i dost smutné. Celkově je to pojaté jako konec jedné éry a po End game je to nejlepší MARVELák vůbec. Skvělé zakončení výborné série. ZA mě 100% :)
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Kdyby hlavní postavu nehrál tak nesympatický trotl, tak bych dal o hvězdu víc. Film není špatný a akční pasáže jsou fajn, jen ten slizoun v hlavní roli to festově kazí. 50% :(
Transformers: Probuzení monster (2023)
Za mě furt pěkný Transformers film, který není oproti předchozím dílům tak epický a vojenský. Hlavní lidský hrdinové mi moc nesedli, ale film mi výběr nezkazil. Konec a propojení s jinou filmovou sérií byl zajímavý. Za mě 76% :)
Black Panther: Wakanda nechť žije (2022)
Tak za mě jedno velke zklamání. První film mám rád. Tady je to jen na jednou kouknutí. 50% :)
Hádkovi (2022)
To zas byla jednou nudná ultrasračka. :(